Reply on: 810zssk #124741:
? to som mierne nečakal... tak dakedy sa zvez 95 keď budeš mať čas. Keď by si nemal školu tak správ pár jázd na úseku Nám. hraničiarov - Šafko medzi 6:45 a 7:45 a potom poobede od 15-17:00 a potom večer tak od 18 do 20. Kedy to vykonáš je na tebe, asi to nestihneš behom jedného dňa.Ja ti môžem opísať vyťaženie asi tak, že na Farského sa ľudia začínajú tlačiť v tej 95 (ráno v smere mesto a poobede z mesta smer na Farského), takže riešenie by bolo buď to ranné delenie intervalu na 95+195 alebo pre Ovisšťanov zaviesť ex-88 a 99 useknúť po Muchovo nám. Príde mi ale zbytočné posilňovať zas 95 len pre úsek jednej zastávky takže skôr riešenie vidím v tej ex-88. Postačili by tam krátke busy s intervalom ako má 84 (kvôli prekladu) a cez víkendy by som dal 12minút.
MiroBA
Ja som sa k tým K2Skám vyjadroval dávnejšie. Ono beriem DPB šetrí tak kupuje to najlacnešie -resp. tu administratívne jedná skorej o modernizáciu aj ked je to zbrusu novostavba.
Skorej čo ma najedovalo bolo to ako to vo veľkom vychvaľovali vtedy na Hviezdoslavovom -ako neviem čo. Ja by som na mieste Záhradníka i Ďurkovského tak hambil a bol ticho ako smrad. -že ich len mrzí, že nie je električka nízkopodlažná...
Ktosi tu dávnejšie písal že vložiť NP článok u nás nie je možné pretože nemáme uspôsobené dielne na tak dlhý voz -samozrejme že je to len výhovorka a ma zajíma akú predstavu majú, že čo by sa asi malo do toho roku 2011 dodať. Ono totiž skoro všetci robia vozy 30 a viacmetrové - tu nepočítam Varia -Vane ktoré skorej sa tiež používajú ako modernizácie T3jok a K2jok. Vínimku tvorí potom jedine nemecký Leoliner.