Súhlasím s Tebou. Inak tento krok mi pripadá ako totálny výsmech tým, ktorí si auto či už dovoliť nemôžu, alebo ho nemajú zámerne, keďže nechcú znečisťovať životné prostredie.
A prečo má slovenská vláda podporovať nákup aut, ktoré nie sú vyrobené v SR a možno ani v EÚ? Či sme tak bohatí, že nevieme čo s peniazmi? Nebolo by lepšie radšej znížiť dane z príjmu ako toto sociálne podniky, umelé držanie zamestnanosti v Cargu a pod.?
Mňa by zaujímalo, či tie mená skreslili zámerne ?, alebo sa jedná o klasického "novinárkseho škriatka" - v ponímaní bratislavských redaktorov periodík - že mená, názvy a iné konkrétne označenia tipujú a primýšľajú podľa uváženia... ?
Okrem zámeny prvého písmena (Hatala-Matala) sa im podarilo aj prekrstiť hovorcu z Petra na Romana Kaveckého...
Jedna perlicka.. "Okrem veľkokapacitných autobusov Iveco-Karosa a Mercedes-Benz testoval Dopravný podnik aj stroje SOR a Tedom. Historicky najväčšiu autobusovú súťaž obmedzil nakoniec podmienkou referencií, ktorú dvaja českí výrobcovia nespĺňajú." - Tedom obmedzil najma tym ze to stanovil ako tender na klbaky
Martin Fundárek
"...Martin Hatala, ktorého do výberovej komisie Dopravného podniku nominovalo občianske združenie mhd.sk."
Nevedel som, že mhd.sk sa zúčastňuje na výbere autobusov.