si:
Tu nejde o pamiatku, ale ten most potrebuje generalku. Rozumej: Vsetky nosne casti vymenit. Stupanie medzi prvym a druhym pilierom (teda od Mytneho domceka tesne nad Dunaj by nebolo vacsie ako je sucasne stupanie zo Safarikovho nam. k mytnemu domceku. Na Petrzalskej strane to mozes dvihnut tak isto. Od mytneho domceku k brehu mas dost dlhy kus. Takze ja v tom problem nevidim. Stredne piliere by som nadstaval o 1,5 metra (alebo kolko je treba), krajne by som nechal take ake su. Ked chces zachovat nieco co tu je, tak skus zachovat metrovy rozchod. Ten je tu uz vyse 100 rokov a jazdi sa na nom.
Tu nejde o pamiatku, ale ten most potrebuje generalku. Rozumej: Vsetky nosne casti vymenit. Stupanie medzi prvym a druhym pilierom (teda od Mytneho domceka tesne nad Dunaj by nebolo vacsie ako je sucasne stupanie zo Safarikovho nam. k mytnemu domceku. Na Petrzalskej strane to mozes dvihnut tak isto. Od mytneho domceku k brehu mas dost dlhy kus. Takze ja v tom problem nevidim. Stredne piliere by som nadstaval o 1,5 metra (alebo kolko je treba), krajne by som nechal take ake su. Ked chces zachovat nieco co tu je, tak skus zachovat metrovy rozchod. Ten je tu uz vyse 100 rokov a jazdi sa na nom.

riko
nezabudni, že si viazaný medzinárodnými zmluvami o plavbe po Dunaji, kde je zakotvené, čo majú ktoré štáty robiť pre zjednodušenie plavby po Dunaji. A jednou z podmienok je zvýšenie starého mosta o 1,5 metra. Viem že to prinesie problémy na Bratislavskej strane ale všetko sa dá vyriešiť.
Je to posledný most na Dunaji, ten v Novom Sade, ktorý tiež nespĺňal parametre zbombardovali Amíci vo vojne s Juhosláviou.
P.S. aj most Márie Valérie v Šúrove bol zodvihnutý o cca 1-1,5 m nad pôvodnú úroveň - pozri odkaz hore