Ale na druhej strane: Okrem jednej linky, ktoré si spomenul, všetky prichádzajú od Hodžka, resp. spod Nového Mosta, prečo musí iba L 88 prebrať funkciu L 50? Keby to bola nevyťažená linka tak nepoviem, ale je slušne naplnená.
aby bol mozny prestup do petrzalky a pre vodicov je tam socialne zariadenie ? . PS. Ludia budu moct vyuzit potom L99 na farskeho, 68 do stredu petrzalky a tym sa moze odbremenit L95 zo safka ?
nahradna zastavka bude len na Moste Apollo s tym, ze L70 bude zachadzat na Safarikovo nám zo Niv a pre L70 bude zriadena zastavka pri strednej skoly strojnickej aby bol mozny prestup na eliny
ved jasne, skor si myslim, ze to bude takto:
L78 - Ovsiste - Dolne Hony
L95 - Vysehradska - Einsteinova - Most Apollo - Landererova - Safko
L50 - Aupark, Einsteinova - Most Apollo - Landererova - Nivy - OD Slimak
?
Re #123300 enge2: Myslis tak ako kedysi bola 50 a 99? To nema zmysel, lepsie je to v jednom.. ta 150 by mala sluzit ako posila k 50, ktora na tom useku niekedy nezvlada..
co sa tyka L150 to by slo s tym, ze by ale L50 koncila na Safku a do auparku by chodila L150 s trasou Safko - Aupark, (btw. tusim si aupark plati za trasu tak ako aj Ikea dala DPB Merkredes Kopa Shitu :-D) ?
to by ta asi na milde ukamenovali keby im chodila opat kratka L50 nakolko klbaky by som si vedel potom predstavit inde, ako ich "prevadzkovat" v trase Jasovska - Cunovo kde pocas zimy stacia kratase. Ine je to v lete ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
enge2