Reply on: Kakke #122636:
Ciastocne suhlasim aj nesuhlasimsuhlasim s tym ze linka k nSND je blbost, skor ju mali potiahnut inam (ale kam?)
suhlasim, ze by sme mali prestupovat ale nesuhlasim zaroven. Na elektrickach sa vzdy narve DNV, mozno velmi mala cast Lamaca, Dubravka, Karlova Ves + DD, Devin, Geriatria z Lidla (Dubr. a KV) a Studaci z internatov - vsetky linky byvaju takmer preplnene (myslim elektrickove) - ja chodim vdakabohu 17 ale uz aj ta byva pomerne casto od Molecky plna.
A otazka pre teba: Kebyze by nejaky predseda predstavenstva DPB uprednostoval petrzalku pred ostatnymi bol by si rovnako aktivny ci by si len tisko sedel a bol "happy"? Ano mozno teraz sa nam venuju ale akonahle sem daju tedomy, linku 133 ktora bude na 75% zbytocna a do roka ju zrusia a mozno nejaky ten vrak 15Tr/M (aby si bol spokojny

A nezabudaj ze z 240 ks serie novych autobusov pojde (a to sa kludne vsadim) minimalne 140 do petrzalky (ak budu vobec skor ako ta elektricka).
MiroBA
K tým Solarisom okrem Slovenska majú Solarisy všade úspech, Česká Republika -Celá Ostrava je pomaly Solarisová, Koľko vozidiel má už Olomouc. Dalej ich majú i České Budejovice dokonca najnovšie i Plzeň sa rozhodla pre Solaris.
Pobaltské krajiny ich odoberajú...
A dokonca aj vo Švajčiarsku, konkrétne mesto La Chaux-de-Fonds.
A Veľa Solarisov jazdí aj v Berlíne dokonca ako najnovšie pozerám majú byť v Mníchove a Hannoveri konkrétne:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3601
A myslím, že Švajčiari a Nemci sú dosť prieberčivý v značkách a nekupujú hociaké šunty.
Zdá sa ti byť Solaris neúspešná značka?
No otázne mi však stále ostáva prečo ku nám dodali vozidlá aké dodali, akoby druhej kategórie.
Tak určite treba unifikovať, a zase tolko druhov nových vozidiel nemáme akurát vačšie zastúpenie dosial mali práve tie Solarisy a SORy, mimo kusových záležitostí Sprinter,1 CapaCity, Iveco. Zvyšok je súci do šrotu alebo na odpredaj do východných zemí.
No teraz sú prenajaté akurát tie Tedomy ešte.