Reply on: 810zssk #122191:
Teraz som 901čkou nešiel tak neviem presne povedať ako je skutočne vyťažená. Ale keď sa oteplí podľa mňa budú viacej ľudia tam chodiť na vycháddzky a tak. Ono najviac odradzuje tá cena podľa mňa. Ja osobne sa ju chystám využiť na jar, pretože chcem sa ísť pozrieť na Pottenburg a príľahlý kopec a čo to pofotiť.
Nechce sa mi veriť, že tá trať by nebola rentabilná lebo do Viedne i Schwechatu chodí ľudí kopec a jednoznačne je to najkratšia vzdialenosť aspoň z Petržalky. Trať cez Parndorf je veľká zachádzka po odvesnách mysleného trojuholníka a tu by šiel vlak po prepone.
Cez Marchegg je to zachádzka v podstate tiež ak by človek cestoval z Petržalky. Ja osobne by som si vybral najkratšiu kilometrickú vzdialenosť, tak ako do Budapešti by som nešiel cez Košice ale priamo cez Štúrovo.
Ono je zase druhá vec, že tade teraz chodia vlaky ktoré stoja pri každej vŕbe, chcelo by to aj zrýchlené spoje a možno trocha opraviť trať ale v AT myslím že sú všetky v dobrom stave.
To čo som navrhol by bola najlacnejšia a asi najjednoduchšia alternatíva. Ono sá dá všeličo aj popri Viedenskej ceste ku Auparku potiahnuť trať ale to by bolo o dosť finačne náročnejšie.
MiroBA
Wolfsthalu. To spojenie je ozaj málo vyťažené a neatraktívne pre celotýždennú prevádzku, keď tak by som to preklasifikoval
ako doplnkový turistický spoj, napr. by jazdil len o víkendoch.
Možno to tu už aj bolo ale mňa napadla jedna vec. Načo šaškovať s autobusom keď by mohlo toto spojenie existovať celkom reálne vlakom s pokračovaním až do Viedne. A to nasledovne: Do Wolfsthalu trať už existuje a momentálne tam vlaky končia ale údajne aj keď dosť v chatrnom stave trať pokračuje až po hranicu SR. Niekde som videl fotky, min. násyp je možno by stačilo len kolajnice položiť a kríky osekať. Zase z našej strany od Žel. stanice Petržalka existuje vlečka ktorá vedie popri Bratskej skoro až po dialnicu.
Jedine čo by bolo treba preklenúť dialnicu mostom a prepojit tieto dva konce a to tak počítam by mohlo byť okolo 500m novej trate možno ani to nie. Keby sa toho nejaký kompetentný chytil a by to naprojektoval. Inak by ma zaujímalo či také úvahy vôbec boli. Podľa mňa to nemože byť nejak finančne náročné.
A trasa nemože byť nerantabilná pretože by to bola jednoznačne najkratšia trasa do Viedne bez prestupu aj pre rýchliky možno, no ale neviem či dovoľujú parametre trate Pressburger Bahn. Už aj to mi príde teraz komické tento názov keď v skutočnosti až do Bratislavy nevedie dobrých 60rokov. ?