Zástavky Pri podchode budú prehodnotené pri najbližšom prehodnocovaní zástavok. Ale termín neviem. ? Navrhoval som ich zrušiť alebo dať na znamenie lebo táto zástavka nie je ani o 100 metrov od predchádzajúcej keď ideš po chodníku a nie po ceste.
Re #122106 Emo: a od začiatku sa prezentovalo, že Solarisy pôjdu na 88 a 96 a ajhľa, zrazu "sa" načas ocitli aj na 84... alebo jadzili na iných linkách a na 88/96 išli pekne vrakosové cengáče a dnes z pôvodných 16 SU robí poradie na tých linkách už iba 11...
Však keď všetky prepravné prúdy končia na Nivách, tak nemôže z nich časť končiť niekde inde. Takže buď tam končia všetky, alebo nie.
Druhá vec je, že nemôžeš porovnávať pohyb cestujúcich ráno a popoludní. Zatiaľ čo ráno ide každý rovno do školy/práce, popoludní mnohí majú aj iné aktivity.
Bus 901: To iste plati pre opacny smer.
Prichod vlaku S7/S8 z Viedne a Schwechatu: 21.31, 22.31, 23.31
Odchod busu 901 do Bratislavy: 21.30, 22.30, 22.30
Bus 901: Nebolo by možné prispôsobiť harmonogram autobusu odchodom vlakov S7/S8 z Wolfstahlu?
Ak to ma mat vobec nejaky vyznam, napr. ako alternativne spojenie na Schwechat (901/S7), tak by asi nemal prichadzat autobus k stanici pravidelne (podla harmonogramu) 2-15 min PO ODCHODE VLAKU, ktory jazdi tiez zhruba kazdu hodinu...
ako odporuje? vychadzal som z realii ktore poznam z linky Bratislava - Senec - Cataj...
na ASMN sa zaplni autobus tak, ze niektori stoja... nasledne prideme na bajkalsku, kde caka dav ludi ako 17.11.1989 ktory sa 15 minut tlaci dnu tak, ze sa nakoniec neda dychat... a potom zbierame este jednotlivcov na inych zastavkach, pricom som zazil aj to, ze sme im proste zakyvali papa...
islo mi o to, ze ani pri Nivach, ani pri Bajkalskej, nie je blizko stanica a tych ludi tam bude treba nejak dopravit...
Preco hlavna stanica? Napriklad z Pezinka bude velka cast konit na Vinohradoch v ktorych okoli je niekolko skol (a myslim ze vela z nich nebude pokracovat MHD) a podobne z inych smerov.
Co sa ASMN tyka, velka cast ludi jazdiacich primestom uz dnes nastupuje inde.. Ja si nemyslim ze by sucasna kapacita bola po spusteni BID zbytocne privelka. Skor by som riesil inu vec - posilnenie dopravy k prestupnym bodom MHD - RegioBus.
"vsetky spickove prepravne prudy z Malaciek, Pezinka a Senca koncia na ASMN"
Tak pri tomto výroku sa mi skoro rozum zastal. Prečo potom na Nivy chodia tie autobusy poloprázdne? Na Nivách končí VÄČSINA (nie všetky) prepravných prúdov akurát tak od Mostu pri Bratislave a Dunajskej Lužnej (oblasť 700).
Ak ich však presunieš na železnicu, tak (záleží od toho, kam budú vlakové súpravy pokračovať) na HLST budú končiť najmä cestujúci zo Záhoria. MHD bude potrebné posilniť k ŽST Vinohrady (7, 51 a 75), resp. na Nové mesto (1, 50). Po dobudovaní železničného tunela (teraz je otázka či bude skôr tunel alebo BID) bude aj toto bezpredmetné.
tak si zober, ze vsetky spickove prepravne prudy z Malaciek, Pezinka a Senca koncia na ASMN... cast z nich konci na Patronke (MA) ci Bajkalskej (PK, SC)...
Toto vsetko bude nanutene do lievika HLST... myslis ze tam sucasna kapacita bude stacit? a naopak, nebude na Bajkalskej, Patronke ci ASMN zbytocne vela spojov?
Ja som napisal ze na vacsine. Napriklad taka Modra - je dost vytazena na klb? Oplati sa tam kupovat klb? Alebo je ten naval na 2-3 spojoch za den a staci to vyriesit nejakym zdvojenym odchodom? Lebo sorry, ale ak sa ti klbak oplati dve hodiny denne tak to zrejme nie je dobra investicia.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
luky133