Reply on: 810zssk #121809:
A teraz sa má čo diať? Ja som poukazoval na to, že keby tú linku Rakúšania chceli, tak by jej dali licenciu po Hainburg ale záujem nie je, len dopravnému podniku to nepáli. Im nevie dopnúť ani keď vidia aká je obsadenosť a ani to, že Rakúska strana nemá záujem. To som chcel povedať ja, nešlo mi o naťahovanie sa s tebou o dotovaných a nedotovaných linkách. Ja tu niesom ten idiot čo nevie pochopiť elementárne veci ale skôr DPB...
810zssk
Predstav si ze by si nejaky rakusky dopravca povedal ze si ide jazdit z Wolfsthalu do Cataja (uleteny priklad, ale ide o princip). Zrejme by sa to u nas tiez neschvalilo, lebo by to mohlo konkurovat dotovanej doprave = nizsie zisky z CL pre dotovaneho dopravcu = potreba vyssej dotacie (ale zalezalo by aj od CP - keby to bolo uplne mimo dotovanych odchodov, tak by to nemusel byt problem). Zakon 168/1996 myslim spomina ako jeden z dovodov pre neudelenie licencie prave pripad subehu s dotovanou linkou.