Reply on: intony #121579:
1. Dunčo aj zostane Dunčom, či sa už oficiálne volá tak alebo onak.
2. Ak by tam električka bola dnes, asi by viaceré linky boli vedené inak a celkove by bola doprava inak organizovaná.
3. Či už trať alebo BUS pruh, v oboch prípadoch sa jedná o zníženie kapacity komunikácie pre IAD. Ale áno, trať spojazdnená pre tbus/abus by mohla byť zaujímavá.
4. Zatiaľ čo električková trať by bol projekt neviem na ako dlho a za aké financie, realizácia vyhradeného pruhu by mala len minimálne náklady.
5. Dunčo vo svojom príspevku spomínal napr. električku na Štefánikovej "namiesto trolejbusov", tak neviem, či to bolo v tom nákrese, čo mal, alebo ako to bolo myslené, ale v dnešnej situácii taká predstava trochu pokrivkáva, nakoľko Kramáre sú obsluhované o.i. linkami 206, 212, a električka na Kramáre nechodí. Ale určite sa dá aj to navrhnúť. ?
Ike
odkial mas v kompetencii hodnotit, ci tam bus moze chodit alebo nie... nestaci ani to, ze intony povedal ze autobus tam chodi a cestu odhrnaju, nestaci ti ani to, ze tam v lete chodim na bicykle a tu cestu poznam a hovorim ze ked tam raz z anoc pojde 2x autobus a stretne 3 auta, tak nie je ziadny problem...
ked moze chodit na Piesok, tak bez sebemensich problemov zvlada aj tuto cestu...
vyjadrenia miestnych ti nestacia, tebe staci ze tam mas sestru a riadis to z Petrzalky ?