Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yves #121395:
Odbocenie bolo myslene (a vacsina to pochopila) ako manipulacna trat pre vyjazdy / dojazdy.
Reply on: 810zssk #121389:
Ja som si to zachadzanie nevymyslel.
"3. etapa: Patronka - Hlavna stanica; Trnavka - letisko
Kompletne zatrolejovanie 63 s predlzenim na letisko s moznostou odbocenia z Prazskej / Brnianskej (nikdy neviem ktora je ktora) k voz. Hrobonova." - to je citat z tvojho prispevku. Takze vynechane zastavky na trase:Hodoninska, Segnare-nadchod,Pridanky,Mokrohajska,Dubova,Sokolska,Karpatska a Sabinovska. V sucasnosti ma 21 zastavok, ak by mala este tieto, tak by ich bolo dohromady 29 co je narast o 28%. Tolko k zastavkam. Neviem si dost dobre predstavit, ako trolejbus by nestala na kazdej zastavke, jedine pridanim tej dalsej trolejovej stopy co je istotne nerealne. Ani nema zmysel sa viac na tuto temu bavit, lebo najblizsich 10 rokov to nastastie aj tak nehrozi ? ? ?
Reply on: yves #121384:
Kto tu hovorí o zachádzaní L63 k vozovni na Hroboňovej? (Predpokladám, že zlošuk nemyslel zachádzanie linky, ale trolejovú odbočku z trasy k vozovni.) Čo má spoločné "druhá" najdlhšia jazdná doba s tým, že by sa linka prevádzkovala trolejbusom?
Veď poďme počítať:
Lamač - Patrónka (L30) 12 min (bez zachádzok na Segnáre a k Tescu)
Patrónka - Kooperativa (L34) 7 min.
Kooperativa - Bulharská (L204) 14 min. (čiže cez Trnávku)
Bulharská - Avion (L67) 4 min
úsek od Avionu po Letisko porovnávať nebudem, lebo ten by bol rovnaký

Spolu: 12+7+14+4 = 37 min.

Jazdné doby sú prevzaté z CP na iMHD. Podľa rovnakého zdroja má L63 jazdnú dobu so zachádzkou k Tescu, ktorá trvá cca 3 minúty, 38 minút. Takže nechápem o čom točís?
Reply on: Martin Fundárek #121391:
Ja som si myslel, že to ten čo to navrhoval nepozná mesto alebo to robil za totálne opice ? tak ale to potom bude zas vieš čo? Ďaľšie križovanie električovej trate! To bude potom električka stáť na Americkom, na 29. augusta, na Lazaretskej a na Kamennom? Cvoci. ?
Reply on: Kakke #121381:
Presne tak. Síce neviem akú dlhú kapacitu majú tie batérie, ale ak dostatočnú tak by mohli jazdiť napr. na 133 aj bez kazenia čo bol jej najväčší problém. Ale zase ak by boli batériové tak by sa nepostavilo obratisko a nemohli by tu premávať náhradné 15Trky... 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Kakke #121386:
Áno, myslím to vážne. Takto je to koncipované v územnom pláne. Tiež som sa čudoval, lebo sa mi nevidí ako dobré riešenie robiť ďalší prieťah cez centrum a tak nepriamo stimulovať ďalších vodičov, aby sa tlačili v meste namiesto jazdy po okruhoch.
Reply on: yves #121384:
A este doplnim ze 63 cestujem velmi casto.
Reply on: yves #121384:
To zastavovanie "vsade" by byt nemuselo, navyse 63 nema tak vela vynechanych zastavok aby to spravilo vyrazny rozdiel. A vobec netusim o akej zachadzke na Hrobonovu hovoris - ja som pisal o moznosti jej vybudovania ako manipulacnej trate, nie ako trate pre 63.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: intony #121348:
Hmm, celkovo to nie je až také bláznivé, len linka 44 sa mi vidí na draka a jednoznačný kopanec je odklonenie linky 31 mimo STU.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: intony #121326:
Trolejbusové prepojenie cez Staliňák by bola pekná vec, ale za dvoch podmienok:
1. že tadiaľ budú smieť jazdiť iba trolejbusy a
2. že bude k dispozícii nástroj, aby bod 1. všetci ostatní dodržiavali - či už sa to zabezpečí nejakým technickým riešením (zasúvacie protitankové zátarasy na diaľkové ovládanie :-)), alebo tým, že sa dovtedy podarí vychovať vodičov (napr. odstrašujúcimi pokutami a nekorumpovateľnosťou polície).
To je však, bohužiaľ, sci-fi. Takže radšej nie, neprosím si.
Reply on: Martin Fundárek #121383:
To myslíš teraz vážne? Že to len tak tam zbúrajú ten dom lebo oni chcú postaviť predĺženie Lazaretskej až po Kollárko? Ak to má dopadnúť tak, že sa akurát vystavia cesta a žiadny trolejbusy tak ďakujem pekne ? ? ☠
Reply on: 810zssk #121379:
Žeby o to isté? A tak ja som tam dodal ešte aj trolejbusy zo Slávičieho údolia - 31+39. Zatrolejovala by sa aj Staromestská a na Lúky po Panónskej cez Nový most by mohli tiež jazdiť trolejbusy ?
Reply on: Valec #121374:
Uzasne sci-fi, az o tri minuty? ak by stala na kazdej zastavke a este aj zachadzala k vozovni t-busov na Hrobonovej...Minuta ma 60 sekund, nie 600 ako si asi myslis. Si kukni grafikon 63, myslim ze uz teraz ma druhu najvacsiu jazdnu dobu a vy z toho chcete spravit co, vyse hodinove cestovanie? Najlepsie sa upravu a hovadia linky ktorymi necestujes, ze ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Kakke #121293:
"To plánujú búrať tie domy?"
Presne tak.
Reply on: Kakke #121371:
Je to samostatna obec / mesto.. Nieco ako Chorvatsky Grob.
Reply on: luky133 #121376:
Čiže keby DPB nakúpil tie s batériovým pohonom, tak by nebolo treba žiadny diesel štartovať ale trolejbus by naďalej bežal na energiu z batérie a ostal by zapnutý elektromotor?
Reply on: Kakke #121360:
Slapanice. Zona 610, alebo nieco take.
Reply on: Kakke #121359:
"Však zatrolejovať Mlynskú dolinu pre linku 32. Neskôr to bude po zatrolejovaní Lamača využívať aj 30" - Si genius. O co mi asi islo? ?
Reply on: Valec #121375:
? tak priznávam svoju blbosť... len som tipoval, že také niesú... nevedel som to na 100%...
Reply on: Valec #121374:
Až teraz som si všimol. Treba kliknúť na Nasledujúce spojenia a porovnávať spojenia o 21:20 a 21:25, keďže v tom o 20:45 sa vyskytuje aj expresná L21. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.