Ďaľšiu otázku mám na kapacitu SOR 10.5 BN a Tedom C12G.
Nové SORy sú dlhé 10,75m a majú kapacitu 30+63=93 (sedadlá+státie)
Tedomy sú dlhé 12,03m a majú kapacitu 33+57=90. Ako môže teda 10,5 metrový SOR vyrovnať 12 metrový Tedom a ešte o tri miesta prevýšiť?
A naproti tomu TAM-BUS s dĺžkou 11,60m poskytuje 31+69=100.
Chápem, že počet sedadiel to môže vyriešiť ale nie je v tom počítaní obsaditeľnosti vozidiel BORDEL?
Pri pohľade na nový CP 80 sa mi chce ? teraz pre zmenu väčšina spojov bude chodiť na Kopčany čo je v pŕŕŕŕ... Aspoň to mohli nechať 50 : 50. Teda interval 8/24/15//24 a nie prehodiť Kopčany a Matadorku ?
Ale pochvala za nový CP 66 poobede ? neni tam nasadené poobede náhodou to ušetrené vajce zo 180, na ktorej jazdí Iveco Daily Way teraz? Skvelý ťah je aj zrušenie prekladov 32 a 33, lebo zatiaľ čo 32 dojde na Molecku s cestujúcimi od Kramárov 33 začína prázdna na Molecke a dokáže pobrať až 130 ľudí.
Mimochodom pri 25Tr vidím prvý krát kapacitu 132 ľudí a napr. DPMB uvádza 159 osôb. Majú naše 25Tr viac sedadiel?
Táto téma sa tu rozoberala už mnoho krát a temer vždy sa to zvrhla kvôli tomu malá hádka. Takže podľa vyjadrenia DPB 10 Tedomov ide na Dlhé diely a zvyšok neviem. Ale nakoniec to môže vyzerať úplne ináč.
Nešlo mi o to, aby som ukázal že niekde sa majú ešte horšie. Ale o to, že podaktorí jedinci dokážu všetko kritizovať bez toho, aby sa nad situáciou vôbec zamysleli (dnes je to in). Keby nastala aj u nás taká situácia ako v KE, tak nič nepoviem. Ale prerobenie vyše 300 automatov považujem za prefektne odvedenú prácu.
Číslo 52 automatov sa mi zdá dosť malé, však len na stanici ich je aspoň 10. Ale aspoň viem, prečo je tam taký problém s predajom CL.
BTW, ak chceš porovnávať počet s Prešovom, tak nezabudni ani na tie žlté haraburdy, čo majú vo vozidlách. ?
Fotoupdate s vyslúžilými automatmi vo mne vzbudil spomienku na ešte jeden typ automatu používaného v 90tych rokoch. Bol zelený, 8-tarifný a jeho súčasťou bol tiež otvor na označenie začiatku platnosti turistických lístkov. V BA boli minimálne 2 kusy, jeden na Mlynských Nivých (vtedajšie nástupište trolejbusov) a v električkovom podchode na Hlavnej stanici. Aj tento (http://www.imhd.sk/ba/cl/cl003-01.jpg) lístok je z toho automatu. Nevedel by niekto nejaké bližšie informácie k tomuto typu? ?
Pre zaujímavosť, koncom 90-tych rokov sa v súvislosti so zavedením prestupnej tarify testoval ešte minimálne jeden typ automatu - menší na "stračej" nôžke. Umiestnený bol na starej električkovej zastávke Kamenné námestie.
Dobre vediet, ze niekde su na tom horsie :sD To je ako ked sa Fica spytaju, preco sa netransparentne prideluju statne zakazky, a vam na to odpovie, ze kradlo sa aj za Dzurindu.
Inak ma celkom obveselilo, ked som sa dozvedel, ze v KE je 20 automatov na € a 32 na Sk. V Presove ich je 60 na €, musim si rypnut do Kosicanov, ze mame viac automatov nez oni v dvaapolkrat vacsom meste
rano som mal na prestup k dispozicii 2 spoje pricom vsetky stali v rovnakej zapche na D2 ako ja predtym v 21, cize 92 bola maximalne nespolahlivy prestup. Uz len preto, ze podla CP sa nedalo zistit ci uz isla alebo nie, kedze raz bolo meskanie 5 minut a raz 45 minut + vela zalezalo od toho ci si to vodic trhne cez odstavny pruh alebo nie... na SAV som mal istotu - bud mi bus zdrhol, alebo vynechal, vzdy som vedel na com som....
Mar.z.y