Tie pasma su v plane zrusenia ,len sa stale a stale caka na BID . Potom to mozno zrusia . Ja by som to osobne vobec nerusil , staci mi bohate 1.pasmo a aj plno ludom to vyhovuje tak ako to je. Do 2.pasma cestujem malo /raz za mesiac max. Ja by som ciastocne zmenil hranice 1.pasma kam by som este zahrnul aj AVION - nech sa nemusim stale bat ze ma tam chyti revizor
Tarifne pasma boli tusim rozdelene na 1. a 2.pasmo podla vzdialenosti od sirsieho centra.
btw. na benzin nam tu nic nejazdi ? .
Resp. este inak: Ked socialisticki sudruhovia dokazali vyrobit Karosu 744 s motorom vzadu a manualnou prevodovkou (tj. paka od vodica svoj pohyb musela prenasat cez klb dozadu k motoru), tak tym skor by sa to dokazalo urobit aj dneska. ISTEZE BY TO SLO. Mozno je vsak toto riesenie prilis nakladne, prilis kazive alebo nejako inak pre vyrobcu nevyhodne - alebo, ak nie, tak proste nechapem, preco sa vsetci takto svorne vzdali moznosti vyrabat vozidlo, po ktorom by bol aj dopyt.
Inak nemali náhodou zrušiť pásma? veď to je diskriminácia ako hrom? či v 2. pásme je väčšia spotreba? drahší benzín? alebo aký je racionálny dôvod na jeho existenciu?
Bratislava sa skladá z 5. okresov, neviem na akom základe vyčlenili tie pásma a nominovali niektorých na väčších bratislavčanov a niekotrých na menších?
Taká linka 21 má určite priemerne nižšiu spotrebu benzínu, ako napríklad autobusy na 32ke...
"takže oháňať sa "neprestupnosťou" 10min lístka pri 15min je blbosť" Z pohľadu DPB to nie blbosť. Keby totiž dali za cenu 15 Sk 15 min. prestupný lístok, akurát by tratili tržby.
No ťažko veriť, že dakto z nás by mal spoľahlivé info o reakciách cestujúcich z Brna a iných miest. Určite nikoho nepoteší pohľad na neprestupný lístok, a najmä keď sa hovorilo určite všade o prestupnej tarife keď sa zavádzala aká je spravodlivá a pár rokov na to sa do nej zavádzajú neprestupné lístky. Je to dačo čo ide proti zdravému rozumu, lebo 15 minút je už ozaj čas za ktorý sa dá ísť niekam na prestup, takže oháňať sa "neprestupnosťou" 10min lístka pri 15min je blbosť.
Neviem ako je to teraz, ale na takýto projekt sú väčšinou vlastné servery, ale tu som postrehol, že sú na esohostingu takže neviem či majú vyhradený vlastný server. A určite by som prežil nejakú menej dráždivu reklamu za väčšiu rýchlosť...
"ďalej NEPRESTUPNOSŤ 15minútového lístku" - Predstav si ze v Brne nikoho nerozculovala neprestupnost "maleho listka", ale vsetci pochopili jeho vyznam."
A aký je jeho význam? Pouč, prosím Ťa, nás nechápavých.
Hentých v CZ to akosi netrápi. A tie krátke SOR a Karosy C952 sú s manuálnou? Aby som len dodal, tak som antitalent do takýchto detailov čo do techniky busov. Viem, že tieto prevodovky existujú ale nepoznám ich výhody a nevýhody. Je to inak taký problém vyrobiť ten autobus s namuálnou namiesto automatickej prevodovky?
Apropo postrehol si, že som navrhol ponechať 30min lístok ktorý by využívali aj tí čo jazdili na lístky do 10min? Tam by netrhli nič? Alebo mohli spraviť 20min prestupný lístok za 9/18Sk a tak by časť cestujúcu do 10min presunuli k tým čo cestujú do 20min a tých čo medzi 20 a 30 k tým do 60min...
Každý máme na to svoj pohľad. Určite minimálne za tým, že 15 minútový neprestupný lístok (pri zavedení prestupných lístkov na čas) je blbosť si stojím aj keby ma šli zastreliť! Rozhodne je toto velice radikálny rez, a mali teda ponechať aj ten 15min lístok na prestup alebo zrušiť 10minútový len.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo
A aký je jeho význam? Pouč, prosím Ťa, nás nechápavých.