Preco autobus? Ak sa bude elektricka tahat do Vajnor tak sa pri nej moze (kusok za ZP smerom von z mesta) postavit P+R a odtial nech jazdi elektricka stale kazdych 6 minut, alebo castejsie.
Este by som sa tomu zatvoreniu Stareho mosta pre IAD moc netesil, je totiz mozne ze sa na Safku uplatni uz v BA uspesne zavedena "preferencia" MHD, a to tak, ze pocas jedneho cyklu budu mat auta na Dostoj.rade zelenu 15minut a autobusy zo Stareho mosta 5 sekund ?
K tomu P+R. Predstavme si že niekde na vstupe do Blavy z D1 bude P+R. Pôjde odtiaľ autobus v dvojminútových intervaloch do mesta. Ale nie je to jedno, či budem sedieť v zápche v buse alebo v aute? Bez Bus pruhov alebo inej peferencie je P+R málo efektívne. Koľajová doprava v kombinácií električka ako NS a S-Bahn by ma dostali rýchlo a efektívne z P+R do mesta. Vlak ktorý pôjde na letisko by sa mal o kúsok potiahnúť na nejaké pole kde bude P+R a nodtiaľ až do centra alebo inej časti BA po koľajniciach. Rýchlo a kvalitne.
Ale otázne je, či odstavenie mosta donúti ľudí nastúpiť do mhd. Kiež by to tak bolo. Cestovanie v L 78, 95, 50 sa skráti o ? Dve minúty, päť minút? Ale keď to má pomôcť tak som prvý čo sa pod to podpíšem.
"Som proti nasilnemu potlacovaniu IAD v casoch ked kapacitne ani kvalitativne MHD nestaci - je to zacarovany kruh... Ale preco teda mesto nevsadi na akesi spriatelenie IAD a MHD v podobe P+R? Ved tym by mohlo plynule dostat ludi z aut do MHD..."
Presne preto treba súčasne s obmedzovaním IAD posilniť MHD. A o potrebe P+R parkovísk snáď nemusíme polemizovať.
"uzavretie stareho mosta nema s preferenciou vela spolocne" - A k tomu si ako dosiel?
Vyhradenie jazdneho pruhu pre autobusy na miestach kde su zapchy a frekventovana MHD je preferenciou. A presne to sa udeje v pripade Stareho mosta, az na taky maly detail ze uz tam na IAD nezostane miesto ?
"Nech to ostane ako to je, ked sa dorieši preferencia mhd a budú kvalitné spoje, nadväznosti, a kampaň aby ľudia presedlali, potom hovorme o IAD v centre. Ne?"
No a práve o tom to je. Uzavretie Starého mosta pre IAD, ktoré nás onedlho čaká, považujem za jeden z krokov preferovania MHD. Aj keď vynútený inými okolnosťami.
Prave som dopozeral Drahovskeho video ohladom P+R parkovisk a fakt som dosiel na to, ze u nas v BA takato politika neexistuje...
Som proti nasilnemu potlacovaniu IAD v casoch ked kapacitne ani kvalitativne MHD nestaci - je to zacarovany kruh... Ale preco teda mesto nevsadi na akesi spriatelenie IAD a MHD v podobe P+R? Ved tym by mohlo plynule dostat ludi z aut do MHD...
bol by som velmi naivny, keby sa majstrovstva sveta v ladovom hokeji niesli v duchu "prid MHD - je v cene listka"... alebo keby sa tak dohodol s HC Slovan...
alebo by clovek s platnym TP mohol cestovat v urcity cas na polovicny listok...
"nie, nemal si byt blby a nastupit" - Nebol som blby, riadil som sa tarifnymi podmienkami pre SMS listok, bod 9, ktory hovori: Cestujúci je povinný nastúpiť do vozidla už s prijatým platným SMS cestovným lístkom na mobilnom
komunikačnom zariadení.
"Kup si papierove listky alebo elektricenku" - Ja elektricenku mam, ale dotycna osoba ktora cestuje MHD dva krat za rok ju pochopitelne nema. No a kedze sme momentalne nemali mince, rozhodli sme sa vyuzit tuto sluzbu.. predsa je blbost aby som platil cenu za nieco co nefunguje.
nie, nemal si byt blby a nastupit. V pripade revizie by sa to vyriesilo... Naprikald v odoslanych spravach ukazat odoslanu spravu alebo podobne.
Aku zlavu na riziko? Ty ses niekedy fakt vul. Kup si papierove listky alebo elektricenku a nebudes mat "riziko".
Viem - a to ma ospravedlnit pripad ak kvoli neskoremu doruceniu SMS musim cakat dalsich 30 minut na dalsi spoj? Ked som za to zaplatil? Nech daju zlavu za "riziko", ktore vznika a bude to OK.
Nehovoriac o tom ze ta sluzba uz funguje dost dlho na to aby sa takyto problem vychytal.
810zssk