Reply on: Ámos #119307:
7957+58 by som do toho nerátal, tá bola zakúpená ako už používaná (teda nie úplne nová) za výhodnú cenu. Aj keď veľa toho najazdeného tie vozne nemali, lebo viac stáli ako jazdili. Z tých 9 K2S je v BA zatiaľ len 5. Čo sa týka T3P, tak so skriňou VarCB3 je to 5 vozidiel. Modernizácia so skriňou VarCB3 bola v tom čase opodstatnená, lebo nákup nových električiek bol v nedohľadne (nehovoriac o tom, koľko budú trvať skúšky pred uvedením do pravidelnej premávky) a tie električky potrebovali náhradu hneď vtedy, lebo v premávke by chýbali. Ale táto etapa modernizácie električiek T3 je už za nami, s ďalšími VarCB3 sa nepočíta.
Valec
Re #119295 aquila: A Viedeň nejde rekonštruovať vysokopodlažné električky?
http://www.imhd.sk/transport/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=6000
Re #119296 aquila: "zapustit elektircka z mosta, na safku urobit podzemne parkovanie, podchody pre chodcov"
Električky, parkovanie aj chodci pod zem, a na povrchu zostane čo?
A v tom Schotentore teda ja osobne nevidím žiadnu výhodu. Vykopem jamu a v nej spravím obratisko električiek ktoré mohlo byť kľudne aj na povrchu.