Pokiaľ sa dobre pamätám, tak DP celé mesto roky kŕmil v BA novinách a neviem ešte kde všade, že cena novej nízkopodlažnej veľkokapacitnej električky je 80miliónov! Teraz zrazu na 6 až 8ks stačí 300 miliónov, čiže 1ks = 37,5 až 60 miliónov?
"za to z pohľadu na T6 je mi zle. ohavné neforemné krabice s maniacky zdôraznenými rohmi. des"
to je cisto subjektivna vec vkusu. Mne sa zas nepacia T3, a T6 sa mi pacia az moc a vobec mi nevadi, ze su hranate, prave naopak. A vdaka tej hranatosti sa mi zdaju aj vo vnutri viac priestranne a vdaka velkym oknam sa pri stati nemusim hrbit aby som videl von oknom (ako je to pri T3)..
ištenem, kde je nejaký jazykový oný... kurzába? musím doladiť prízvuk... ?
najmä sa mi páči náznak modernosti v T3 - samoprepólovanie neónov. pracuje to asi tak, že zhasne a po niekoľkých minútach rozsvieti (alebo aj nie). mnoho a mnoho peňazí vyhodených za odpad.
páči sa mi "modernosť" na spôsob: zapínať svetlá od nuly cez obrysovky po stretávacie? zastarané! budeme zapínať od obrysoviek cez nulu po stret...
privítal by som modernosť napr. v podobe dažďového snímača ? cyklovač je nanič, nik nejazdí stále rovnakou rýchlosťou v stále rovnako intenzívnom daždi...
nepáči sa mi modernosť typu "sype si to samé", za obzvlášť "vydareného" dňa poniektorí navláčia 10-12 kýblov
?
áno, môj vzťah k modernostiam je dosť, ehm, rezervovaný, to vieš, odchovanec škody 1000... ?
nemám problém ráno zberače hore, večer dole. ručne. no a?
klimatizáciu nechcem. len urýchli odchod do invalidity.
čo mi teda fest vadí, je práve tá páka. je to neprirodzené a takmer dokonale ANTIergonomické...
Vysokopodlažnosť by som považoval za dosť významný problém a ten design do dnešnej doby tiež už skrátka nepatrí. Ale hlavným nedostatkom T3P čo sa modernosti týka je technická stránka - napr. celé zberače s ručným sťahovaním, čeľusťové brzdy, absencia automatických spriahadiel medzi vozmi, absencia klimatizácie pre vodiča atď. - také vozidlo už do 21. storočia nepatrí.
Majo