no neviem spoluziacky z gympla raz v lete sli s TCL do Viedne na spiatocny listok ? a bolo leto, teplo a cestou spat im povedali ze sa pokazil a prisiel im nahradny neklimatizovany autobus - karosa ? to bolo leto 2006 myslim
Ike Ti uz odpovedal v rovnakom duchu ako ja, takze ja Ti uz len doplnim, ze som nenasiel v Tvojom prispevku nijake rozumne riesenie, ktore by si ponukol proti mojej (a Ikeho) argumentacii.
a aby som Ti aj odpovedal, tak mam najazdenych odhadom cca 60000 Km, co viem ze nie je nic moc. ? ale nieco uz mam za sebou.
Turista si uzije uz pri vstupe na Slovensko a do BA, ci uz je to krasne letisko, krasna ZST, krasna AS, alebo krasny hranicny prechod, ktory ho uvita doopravnym znacenim na slovensky sposob
Na to, aby turista videl všetok ten bratislavský bordel nemusí ani z vyčačkaného centra ďaleko vyjsť. Však Prešporáčiky premávajú aj po nábreží a k Hradu. A keby šiel pešo, stačí mu vyjsť na Kamenné námestie.
Keďže som ešte ako začínajúci vodič električky mal z vlastnej viny nehodu tohto typu (električka nemá "výstrahu", ja som si po otočení gulí povedal, že to už neubrzdím a v križovatke som sa stretol s nedočkavcom, ktorý štartoval na prvé mrknutie žlutej a súdruh Kráľ z nehodovky sa so mnou vôbec nebavil), tak si myslím, že profík, najmä profík na MHD, ktorý jazdí stále tie isté kolečká, by mal vedieť, v akej fáze je križovatka aby nemusel na oranžovú prudko brzdiť.
Ale ako (niekdajší) vodič trolejbusov určite aj Ty uznáš, že môže byť častokrát lepšie prejsť aj na akurát padnutú červenú (s poznaním pomerov na danej križovatke a neohrozením iných účastníkov), ako prudko zabrzdiť na oranžovú, so všetkými možnými následkami pre cestujúcich.
Fakt som čakanie do 5-6 minút nikdy neriešil. Čo ak sa pri vypočítanom čakaní 1 minúta vo vchode zrazím so susedom so skriňou medzi dverami? Alebo s poštárkou?
Napr. na to, keď bývam pri druhej zastávke, že prídem na zastávku tak, aby som tam nečakal 3 min. ale iba 1 min. Okrem toho, hovorilo sa tu nielen o intervale 4 min., ale aj 5-6 min.
pato922