No jo..
ale aj architekti musia zit.
A tak nevieme co si na nas este
Moravcik a spol. vymyslia.
Lebo ak nevymyslia, fakt nebudu
zvoleny.../sice, to im len tasko pomoze:-)/
Fakt je, ze metro je v Europskych
capital-och standard.Ale...no nic
Nemyslel som ze castejsie, ale 20 krat
za den by urcite isli a zabezpecovali by spojenie
s celym mestom a o to mi ide.
Teraz akurat citam clanocky!!!
ale aj architekti musia zit.
A tak nevieme co si na nas este
Moravcik a spol. vymyslia.
Lebo ak nevymyslia, fakt nebudu
zvoleny.../sice, to im len tasko pomoze:-)/
Fakt je, ze metro je v Europskych
capital-och standard.Ale...no nic
Nemyslel som ze castejsie, ale 20 krat
za den by urcite isli a zabezpecovali by spojenie
s celym mestom a o to mi ide.
Teraz akurat citam clanocky!!!
Meno (nick): :)
k tomu "BID"-u:
dufam, ze sa rozrastie do okolitych obci, lebo naco tatah napr. do Modry MHD ked tam na elektricenku pojde aj SAD (resp. niekam inam aj ŽSR)
trat do Dubravky:
oprava zazial nebude, bude sa ale robit ten spad ihned za obratiskom karlova ves. bez vyluky dopravy - vyhybky "california". najprv sa bude jazdit po vnutornej kolaji, potom po vonkajsej. vymena bude uplna - nove lozko, podvaly, kolajnice, otvoreny zvrsok. este nieje jesne z akych kolajnic to bude, ale vyzera to na klasicke hlavove (nie zliabkove), co je skoda lebo tie tam podla mna dlho nevydrzia (a este k tomu ako ich ohybaju