Nj, pravda. A ako to má byť s kúpou nízkopodlažných vozidiel? Lebo ja som počul, že vraj by sa mali kupovať budúci rok, myslím, že dáke Varia, nevieš, čo je na tom pravda?
Na vozidlo dlhé ako K3 teraz nie je dôvod. K2S je proste náhrada za K2, ktorá jej zodpovedá aj kapacitne. K2 je potrebné nahradzovať prioritne, lebo sú najstaršie. Keď sa dokončí program modernizácie K2, začne sa aj obnova súprav T3, a to ich nahradzovaním trojčlánkovými vozidlami, ktoré už budú mať aj nízku podlahu.
Naštuduj si popis vozidiel K2 tu na iMHD a potom sa púšťaj do diskusie o nich. K2S 7101 - 7125 su modernizované, od 7126 sú s novými skriňami, čiže takmer nové. 15 rokov je už dosť na to, aby si vedel, že keď niečo nevieš, tak si to máš najprv zistiť a až potom sa púšťať do diskusie o tom.
Čo bráni nášmu DPB, nakúpiť alebo objednať vloženie nízkopodlažného článku do K2? ? Je to fakt tak ťažké už v celej tej mizérii, keď nemáme na desiatky nových kusov električiek ročne tak ani čiastočnú nízkopodlažnosť nevedia zabezpečiť?
clovece ty mas kolko rokov? doterajsie K2S boli modernizacie K2 s tym ze sa na nich menilo skoro vsetko okrem vozovej skrine a neviem coho este, najnovsie K2S 7126 a vyssie maju aj vozovu skrinu novu, takze de facto je to uplne nova elektricka. nabuduce nez zadres nejaku kravinu aspon si nieco nastuduj ?
ta odpoved sa da pochopit aj inak. Ani vedenie nie je spokojne s pracou dielni, ale tak ako pri vodicoch je problem s ludmi. Menej ludi bude znamenat vyssie platy a teda aj vacsi doraz na kvalitu prace.
No oficiálne je to modernizácia s použitím novej vozidlovej skrine, ale snáď Ti netreba vysvetľovať, čo to znamená. Prečo nie sú nízkopodlažné? Lebo Pars nič také neponúka (iba K3 je NP) a vo výberovom konaní nebola podmienka, že musia byť nízkopodlažné. Ale keby výberové konanie vyhral napr. Inekon s VarioLF2, tak by NP boli, ale to by museli ponúknuť lepšiu cenu.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Majo