okrem toho v origos cinskom autobuse nikto nevie, ake su tam materialy, ake lepidla pouzite a pod. Moze tam byt vela materialov zdraviu skodlivych atd.
Predsa len EU ma ovela prisnejsie normy a vozidla vyrabane v EU (alebo vyrabane europskymi vyrobcami v Cine) musia tieto normy splnat.
no neviem, ak by sa do BA kupili autobusy z Ciny alebo Bieloruska, tak osobne by som do toho nikdy nenastupil. Predsa len nieco ine je oblecenie a elektronika, ktora sa v Cine len vyraba, ale navrhovana je v EU pripadne v inych vyspelych statoch. Cize know how je "zapadne". Ale origos cinsky alebo bielorusky produkt by som si nekupil.
Co sa tyka tych novych autobusov, ja by som nerobil ziadne kompromisy. Plne NP (pripadne moze byt vzadu lezaty motor, co trosku zvysi obsaditelnost), klima atd.. A kupi sa tolko busov, kolko za tych 2,6 mld. vyjde..
Okrem toho mozno by bolo dobre kupit autobusy dlzky 18,75 m (take vyraba MAN (bohuzial aj SOR)), predsa len v BA pomoze kazdy meter dlzky navyse..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023