ja sám som tam raz tvrdol v zápche v autobuse pár hodín.. odteraz už na Schwechat/zo Schwechatu pôjdem len 901+S7.. takže tá linka má aj význam pre obyvateľov Bratislavy... lebo BA letisko bude podľa mňa upadať, a Schwechat sa bude aj naďalej zlepšovať, takže viac Bratislavčanov bude lietať zo Schwechatu..
lebo napr. na diaľnici bývajú občas poriadne zápchy, takže v tom majú autobusy a auto veľkú nevýhodu.. a keď potrebujete stihnúť lietadlo, tak železničné spojenie je oveľa spoľahlivejšie (ten kúsok autobusom 901 nepočítam)..
inak podľa mňa tá 901 má celkom veľký význam, a to hlavne v spojení na Schwechat.. Keby sa dal ešte nejak zjednotiť lístok (cestovanie na jeden lístok z BA až na Schwechat) tak by to bolo ešte lepšie.. Ono totiž v súčasnosti je spojenie BA-Schwechat hromadnou dopravou nedostatočné..
Ja by som bol hneď za to, aby mal DPB jednotný náter.. Lenže väčšine sa páči LBC (aspoň tu na imhd), lenže to už je reklama a na ňu sa ďalšie reklamy dať nedajú, tak neviem...
Možno by sa to dalo takto: 30% voz. parku LBC, 70% jednotný náter.. aký, to neviem.. na to má dúfam DPB odborníkov (aj keď tomu sám neverím).. ale hlavne by sa malo ihneď prestať s lakovaním modro-šedo červeného na K2S, krémového historického na T3, atď..
nakoniac: 170 mil. / 20 = 8.5 mil Sk za jeden autobus,.., To je cena, za akú by ten autobus kúpili BEZ údržby.. Tak je jasné, že pri prenájme sa budú platiť ešte nejaké úroky + cena údržby.. A to sa nemôže rovnať cene autobusu bez údržby, zaplateného v hotovosti..
Trochu humoru nikdy nezaskodi. Stranky venovane urcitej tematike nemusia byt podmienecne odborne bez stipky humoru. Rob si podla seba MD, iMHD je iMHD a preto je lepsie
a práve tento fakt mali zohľadniť v tom tendri.. čas uteká a Vrakosy sa rozpadávajú.. Tak by zaplatili trochu viac.. ale pomohlo by to, a dosť.. mali by sme za relatívne krátky čas nové autobusy, takže by sme si ušetrili odporné cestovanie vo Vrakosách ďalší polrok navyše.. a to by za to stálo..
aj tak nechápem, že či si DPB myslel, že kompletná 8-ročná údržba tých autobusov bude zadara..
Veď nemôžu porovnávať cenu doterajšej "údržby" v DPB, kde neboli za 10 rokov schopní vymeniť tlmiče a blbé poťahy sedačkiek na Ik435, s kompletnou údržbou autobusov napr. u Mercedesu..
Čiže keď doterajšia "údržba" stála cca. 0 Sk za 8 rokov, tak je to samozrejme menej, ako normálna údržba za 8 rokov..
Dnes rano 27.05.08 o 07:45 bol na Jungmannovej ulici pokazeny autobus, Solaris 1203/3, linka 88. Zastavil na zastavke a pred odchodom zo zastavky cestujucim oznamil udajnu poruchu motora. Nasledne zavolal na dispecing a poziadal o vzslanie nahradneho vozidla. Pri odtlaceni vozidla za zastavku mu pomahali niektori cestujuci.
"A to sa samozrejme tyka aj Bratislavcanov ak budu mat nadradeny pocit k vychodniarom. Tiez sa to postupne moze vyvinut az k dalsiemu deleniu."
A tak je to správne, tak to má byť. Bratislavu osamostatniť a realizovať tak projekt Wilsoncity, alebo pripojiť tam, kam odjakživa patrila - k Rakúsku a tých, ktorý v nej nemajú čo hľadať (najmä tých, ktorí nazývajú Bratislavu akousi slovenskou skomoleninou: "blava"), vysťahovať na východ od nej za Modru.
hoppusmark01
aj tak nechápem, že či si DPB myslel, že kompletná 8-ročná údržba tých autobusov bude zadara..
Veď nemôžu porovnávať cenu doterajšej "údržby" v DPB, kde neboli za 10 rokov schopní vymeniť tlmiče a blbé poťahy sedačkiek na Ik435, s kompletnou údržbou autobusov napr. u Mercedesu..
Čiže keď doterajšia "údržba" stála cca. 0 Sk za 8 rokov, tak je to samozrejme menej, ako normálna údržba za 8 rokov..