cele sa to tlaci tak aby cena za prestavbu mosta bola co najvyssia.
v kazdom pripade ak vodohospodari chcu mat gabarit podla svojich predstav musia prispiet. A ak peniaze nemaju, maju smolu.
prekrytie Staromestskej vnímam ako veľmi náročné, ak nie nemožné. Skôr by som celú situáciu riešil tunelom vedeným pod hradným kopcom, s vyústením na Staromestskú za električkovým mostom a do podjazdu. S tým, že Staromestská by sa mohla stať plnohodnotnou pešou zónou ? Je to samozrejme statická otázka, či by takéto prestavanie mosta bolo vôbec možné.
K tej obslužnosti... imho to výjde cca na rovnako, jediné čo mi na tom prekáže je kopírovanie už existujúcich tratí, ktoré by variant Štúrova priniesol ☺
Ono zas v cisle nevidim problem, kedze dopravca moze mat linku XYZ a oznacit ju ako 123, pricom nikto mu nedokaze ze 123 je cislo linky a nie nejake lubovolne ozdobne cislo
Číslo linky je súčasťou licencie, takže by bolo treba nanovo psraviť licencie na všetky linky SL.
Re #105155 kecho: Pôvodne tam bolo presne to čo napísal Furčan. ?
keď som to písal, popis bol v poriadku
Re #105153 stevo: aby neostal letný grafikon aj po prázdninách. alebo zlegalizujú krátku 84ku + pridajú ešte dve minútky do intervalu, z polovice 94iek spravia legálne krátke vozy... atď.
Takto asi bude vyzerať BID keď sa linky SL plne včlenia aj číslovaním medzi linky MHD. Polovica šoférov na cestujúcich bude štekať, že prečo sa chcú odviezť v rámci Bratislavy len alebo pod. taktiež pochybujem, že železnice preukážu nejakú spoluprácu pri zosúlaďovaní grafikonov prímestských a mestských vlakových liniek s linkami MHD alebo SL.
Kým sa budeme my dohadovať furt o BID a nebudeme ani schopní unifikovane označovať spoje (t.j. SL - 200,300,... a vlaky S-...) tak v KE to už budú dávno mať za sebou myslím, a okrem iného im tam bude fungovať aj preferencia električiek narozdiel od nás. Nabudú tak sprostí ako u nás, že za 12-metrové vozy budú dávať 9,5 konzervy a pod.
Chcel by som sa aj opýtať tu všetkých prítomných, že či je fakt tak veľmi zaťažujúci proces prečíslovať trolejbusové linky tak ako bolo v pláne podľa BID a postupne začať aj s prečíslovaním liniek SL? Najprv by mohli začať smerom Záhorie, teda rad 200 spraviť.
"Vzdialenosť je nedostatočná. Už asi trikrát tam nabúrali lode," vysvetlil Fabor. no čo si ja pamätám, tak doňho nabúral akurát tak Griefenstein a ten by doň vpálil, aj keby bolo medzi piliermi 120 metrov, keďže sa odtrhol.
ja sa viac bojím tohto: Zahradník: "Dopravný podnik oslovil mestské časti, aby zaslali návrhy na pripomienky pre zlepšenie MHD... Pripomienky sme spracovali, urobili sme kvalifikovaný odhad nákladov a momentálne rokujeme s mestom o zmenách, ktoré by sme mohli vykonať na jeseň, po prechode z letného grafikonu."
Re #105144 Furčan: najprv si pozri, aký je popis k fotke (poznámka pre odborníkov - býva pod obrázkom) a potom trep, ok?
hm, celkom vtipne... vhadzujte len tieto mince... 0,05 Eur.; 0,5 Eur - takze ked si nahodou chcem kupit zlavneny listok za 0,75, tak musim hodit 1x0.5 + 5 x 0,05 Eur, alebo si rovno kupit dva tie listky. ☺
zakaznik
Som vedel, že to domotajú... Wolfstahl namiesto Wolfsthal. ?