...ešte hlod do archívu: "V zásade treba systém nastaviť tak, aby na neho nedoplácali občania Bratislavy, hlavné mesto a dopravný podnik. DPB, a.s., nemá žiadne finančné ani prevádzkové rezervy na to, aby akoukoľvek formou vypomáhal regionálnej doprave."
(Branislav Záhradník na tému BID)
A ja sa pýtam, kto teda tú stratu na tejto regionánej linke bude platiť? Wolfsthal? Úúrčite by boli domorodí Rakúšania radi, ak by sa prisťahovalcom zo SR platila linka domov z obecnej truhlice.
Ja som za medzištátnu regionálnu dopravu, ale riešiť to mali BBSK a Niederoestereich. Nie tlačiť bratislavčanom kaleráby a inú Záhradníkovu zeleninu do hlavy o tom, ako to bude ziskové. ?
(Branislav Záhradník na tému BID)
A ja sa pýtam, kto teda tú stratu na tejto regionánej linke bude platiť? Wolfsthal? Úúrčite by boli domorodí Rakúšania radi, ak by sa prisťahovalcom zo SR platila linka domov z obecnej truhlice.
Ja som za medzištátnu regionálnu dopravu, ale riešiť to mali BBSK a Niederoestereich. Nie tlačiť bratislavčanom kaleráby a inú Záhradníkovu zeleninu do hlavy o tom, ako to bude ziskové. ?
zakaznik
- myslím že ju čoskoro zrušia pre stratovosť, možno ponechajú nejaké ranné spoje.
- tiež nevidím význam zvyšovať spotrebu busu pripojením prázdneho vozíka na bicykle. Kto okrem nešťastníkov, ktorých postihne defekt tú prepravu bicykla využije, keď je k dispozícií komfortný cyklochodník z Wolfsthalu až pod Nový Most?
?