K Vášmu článku, pán Bútora len nasledovné: 1. - vyhláška ani nikde nezakazuje použitie modrého svetla na semafóroch, takže ich môžme použiť? 2. - To akože by návestidlo pre MHD svietilo iba občas a inokedy by bolo vypnuté pri stále svietiacich ostatných semafóroch? Zaujímavé D-I riešenie. 3. - tak mi povedzte, kadiaľ by sa tých 400 voz. dostalo na Kramáre. Patrónka už teraz nestačí v smere z Mlyn. doliny a s Jaskáčom sa nedá uvažovať, žeby cez raču a Kolibu po lese? 4. - Tak sa choďte pozrieť na tú Štefánikovu v smere na Hodžovo, polovicu času tam v krajnom jazdnom pruhu niekto parkuje. 5. - Na ODP majú všeličo, o čom netušíte, ale adekvátne obchádzkové trasy tam nevedia vyčarovať, keď nie sú, viď bod 3. 6. - ???. 7. - A čo majú na ODP spraviť? Zrušiť IAD? To by muselo MHD ináč fungovať. A že nefunguje, nie je len vina preplnených ciest. Čo tak pozrieť sa do vlastného hniezda. Ako sa opravujú autobusy, el. trate, kam mizne aj tých pár peňazí, ktoré DPB dostáva od mesta? Vy tu požadujete veci, ako keby občania požadovali len nové autobusy s fešnými palubnými sprievodkiňami a všetci by mohli sedieť. Nesplniteľné? Smiešne? Aj mne pripadajú niektoré pripomienky z uvedeného článku za smiešne. 8: - čo je cieľový stav? 10 liniek metra, 10- pruhové cesty, všetky dôležité križovatky mimoúrovňnové, dopravná polícia zrušená ako nepotrebná? ...a potom sme sa zobudili z amerického sna a išli do práce rozpadnutým autobusom na dvojpruhovej ceste s riadenými križovatkami, kde na jednom pruhu odbočuje vľvo 1300 vozidiel ( svetový rekord). 9 . DPB chcelo vypnúť svetlá na Kamennom n. - po ťýždni ich chcelo zapnúť, lebo mali kvôli chodcom väčšie zdržania ako predtým.
Ak ste taký dopravný expert, tak choďte pracovať na ODP, tam môžte plniť svoje sny....
Ak ste taký dopravný expert, tak choďte pracovať na ODP, tam môžte plniť svoje sny....
TeBeCe