Reply on: Valec #103620:
no, teoreticky hey, ale zas tu mas iny problem: z hlavnej stanice idu 4 linky elektriciek... Ako narves ludi z mtolkych elin do jedneho soru??????? A este k tomu 9,5??? keby neslo tolko ludi tak dostanes zlatu cenu za genialny napad.. Ale mas tu ten problem.. Ludia.. Dalsie take silne spojenie s hlavnou stanicou je l93... ale na nu sa DPB rozhodol nasadovat solo vozy alebo Zajazdovky.... Cize teraz mas dost velky problem.. A ked vypadne tolko vozov elin... A este takto: ked sa bude robit stanica, myslis, ze este nechaju aj obratisko busov a parkovisko pre auta?? NE! aj to zanikne.. Tudiz budeme musiet vozy otacat inde.... Skus daco navrhnut, ja newm ako takuto najanalnejsiu situaciu riesit, bpretoze to dost ochromi blawu ked vlaky pravidelne do bl;awy ta vyhodia na vinohradoch, novom meste a tak a na hlavnej maloktore bo zeleznice chcu pocas prestavby urobit 2 a 3 nastupiste....
Ámos
Re #103547 Papyr: Len co som narychlo vygooglil.
KRACH TRETEJ PÄŤROČNICE (1961 – 1965)
Jednou z príčin jej krachu boli nereálne úlohy. V apríli 1962, kvôli zlým výsledkom bola päťročnica zrušená a od tej doby nahradená jednoročnými plánmi. Tie sa sústredili na tie odvetvia, ktoré si vyžadovali urgentné riešenie. Celkový úpadok hospodárstva sa podarilo zastaviť až v 1964. V tomto roku vznikol projekt hospodárskej reformy[15].
[15]Ruší sa zbor povereníkov a obmedzujú sa právomoci SNR.