s tym muzeom na koleckach mas pravdu... lenze ak sa ma kupovat 240 autobusov, tak je to jedinecna prilezitost, ako mat takmer cely vozovy park autobusov klimatizovany... dalsia varka autobusov sa tak skoro kupova nebude, mozno zas az za 8 rokov, takze to by bolo az v roku 2016.. a to by bolo teda uz dobre neskoro.. ta klima by podla mna jednoznacne byt mala...
preco? kupit autobus bez klimatizacie v dnesnej dobe, to je ako keby si svoju Skodu 105L vymenil za Favorit (v dnesnej dobe)...
ked uz sa ma obnovovat vozovy park, tak aj trochu nadcasovo... Kupit zastarale vozidla, to je ako ked si v banke zoberies pozicku na splatenie pozicky
nechcem byt sprosty, ale v dobe, ked maju elektricky v priemer 22 rokov, trolaky 14 rokov, busy 12 rokov, ergo muzeum na koleckach .. tak je klimatizacia prioritne asi tak na 1280tom mieste ..
v podstate by mohli byť aj so žltou farbou len tá by sa strácala,tak radšej e e. Niekedy reklamy sú veľmi inšpiratívne ? celkom sa mi napríklad aj páčila farebná schéma čo ostala na 2xT6A5 keď odstránili reklamu Tatra Banka a ostala len farba ?
Viem, spomínam si ešte na posledné linky, ktoré premávali obsluhované sólo T3 a síce 2 a 8, po vystavaní Polusu tak občas 2 ešte premávala ale to je už našťastie nenávratne preč tie časy ? na 8 také sólo ešte sem tam vidno ale to je skôr ten staničný záložák,že?
Chápem prečo tam to stanovisko je,len to bola taká proti otázka - zneužil som dvojicu T3 ? pre svoje psie úmysly ?
inak vies o tom, ze 7-clankova ULF vlastne nema 7 clankov? Minule som pozorovanim zistil, ze prvy a posledny klb su "falosne".. cize tam ziaden klb nie je.. hned som sa divil, ze preco sa neotaca prvy a posledny clanok.. je to dobre zamaskovane.. vsetko vyzera, ako keby tam boll klb.. aj zvonku, aj zvnutra... takze to ma len 5 clankov..
btw. viem ze svietenie od 15.3. do 15.10. nie je povinne, no je mi divne ze mnohi vodici autobusov hned vypli svetla... to setria? alebo im to dp odporucil?
samozrejme ze sa najdu aj taky co svietia a tymto by som jedneho chcel pozdravit ?
no už samotná inšpirácia, toho vzoru sa mne páči...mohli by to spraviť tak, že mestské busy by jazdili s takým vzorom ale červeným, prípadne ak by sa chceli zvýrazniť CNG,tak zelená a ostatné regio linky modrá. Vzor by ostal jednotný ako znak, že sú to linky ktoré spolu súvisia - teda jednotná tarifa hlavne a aj číslovanie ?
"Takže klimatizace ano - ale musí se politici holt smířit s tím, že vůz samotný podraží cca o 10% a náklady na energii v létě porostou o 30%"
Dufam, ze sa s tym aj zmieria.. Ta klima sa jednoznacne oplati.. Niekedy by sa nemalo pozerat na kazdu usetrenu korunu resp. usetreny halier ? Treba setrit, ale tam, kde je to rozumne. A setrit na komforte pre cestujucich, vdaka ktoremu by MHD mala sancu konkurovat IAD, rozumne podla mna nie je...
1) nemotaju som napisal presne ze B tym ma 7 dveri. takze sa mi nema co motat.
2) mas zjavne problemy pri zaokruhlovani ULF B ma 35,5 metra, skoda ma 31,5 metra. cize tie rozostupy dveri vychadzaju aj podla tvojho tvojho scestneho vypoctu lepsie pre ULF
ano je to iny koncept, ULF je 7 clankovy, 15T je 3clankova. taktiez koncenpt dveri si zober, ako daleko su od zaciatku prve dvere u 15T a ako u ULFa.
3) ach jaj, zase to zaokruhlovanie ano jasne, ze ma 6 parov kol, lebo ako spominas neskor, je to kvoli pristupu k veci. vo viedni sa este ziadna do metra neprepadla a jazdia ich uz vyse dve stovky
4) bingo, a to je na ULF to najcennejsie, ze 15T ma 2x vyssiu podlahu a tie napravove tlaky su zjavne neni problem
5) no vidis, tunak netreba riesit nic, je to na urovni obruniku
6) nepotrebuje otocne podvozky, kedze ma vzdy na stycnej ploche len 2 kolesa. naco otocny podvozok ? riesili to rozclankovanim elektricky 7 clankov vs 3. skratka iny pristup.
asi nieco robia sudruzi vo viedni zle, ked stav kolaji a zarezov je tu radovo lepsi ako v prahe, a aj tie hrozne zarezavajuce sa elektricky su radove tichsie ako vsetky na otacavych podvozkoch.
skor tebe odporucim zaist do viedne a skusit sa v ULF zopar krat prejist
"Bohužel tyto podvozky ULFu způsobují to, že má enormě vysoké nápravové zatížení. Něco za něco."
Myslim, ze cestujucich az tak vyzrate kolajnice nezaujimaju. Pocit nastupovat do ULF a viezt sa v tom je tak perfektny, ze sa to oplati.
Samozrejme, ze aj 15T je super, je dobre navrhnuta a aj pekna, ale rovnake privlastky ma aj ULF... samozrejme ze sa to neda porovnavat vzhladom na otocne podvozky u 15T, cize kazda z tychto elektriciek je ina kategoria. A ULF je v tej svojej kategorii uplna spicka..
Prave som isiel na Molecovu a spat na Kuklovskej nastupil nejaky grazel[bol trochu napity] na Hany melickovej zacal PISAT PO STENACH DUOBUSU.POTOM SI ZAPALIL AJ SO SVOJOU PARTOU CIGARETY A AZ NA MOLECOVEJ VYSTUPIL. NA MOLECOVEJ ZASTAVILA ELEKTRICKA 4.ZACAL ROZBIJAT SMEROVKY A BRZDOVE SVETLO A CO JE NAJHORSIE NIKTO HO NECHYTL NO DEBIL ? ? ? ? ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
JamaVOku