Prosim ta o akej osvete tu kecas radsej nekecaj do neicoho do coho sa nevyznas lebo robis zo seba este väcsieho pablba ako si doteraz vseci o tebe myslia
Mňa by inak vo všeobecnosti zaujímalo, čo ich učia v tej autoškole. Okrem zanedbávania osvety ich nenaučia ani funkcie ovládania vozidla - minule som jednému vodičovi z Krasnian, ktorý jazdí už dobrých 20 rokov, ukazoval na T6A5, aké má vozidlo dynamické vlastnosti, keď dáš ručný radič doprava a potom dopredu a on na mňa čumel ako puk, že sa to dá... ? Aj keď na druhej strane je možno dobré, že niektorí experti túto funkciu T6-kového ručného radiča nepoznajú, lebo ešte by ich to náhodou napadlo používať v premávke s cestujúcimi. Ale čo ma už minule naozaj dorazilo, bol jeden jurácky vodič, ktorý sa rozčuľoval (a aj do knihy vozidla ako poruchu napísal), že keď v T3-ke našlapne len trochu na jazdu a potom pustí, tak mu to pribrzďuje. Žeby prirodzená vlastnosť vozidla? ?
To si ani nemyslím.. Ale v Bratislave nie je ani jedna jediná taká zastávka.. V Bratislave všetky budovy a priestory, ktoré sú v správe mesta (napr. podchody) alebo súvisia s MHD (zastávky), vyzerajú ako posledná žumpa..s prepáčením... ?
Tak som po tom pátral, lebo ma to zaujalo... Na trnava.sk som našiel VZN s obomi tvarmi, takže ani na meste nevedia čí sú. ? Bordel. Kríček je správne po trnavsky a hotovo. Topic on. ?
veď sa stavia protipovodňová ochrana, tak načo ešte aj toto.. Ďurkovský zasa rieši to, čo nemusí, a nerieši, to čo by mal (MHD)-ako už napísal 810zssk ?
Tak Zelený kríčOk by malo byť správne, miestny názov predsa nemusí byť nutne podľa PSP.
A v odpočítaných mincách je preca správne presne podla spysovnej trnavčyny, né?
Veru, kde sú tie časy, keď Jurák bol elitná vozovňa a Cífer odpad vlnitoplechový ? . Teraz ešte skúsime ho bližšie identifikovať, nech mu môžem na výpravni prehovoriť do duše...
Hej, takých je veľa, najmä keď sa boja poruchového panelu v "pákovom voze", tak sa to zvalí na to, že sú pedále lepšie ?
Ja to nedokážem pochopiť, že napr. v tej Trnave majú čas v EM-treste kalibrovaný cez internet, ale firma nedokáže svojich zamestnancov vyškoliť, aby jazdili podľa cestovného poriadku.
Raz som sa v TT ozval, keď som musel dobiehať za busom, lebo chcel odísť asi s trojminútovým náskokom a ešte sa blbo xichtil, a bolo mi odpovedané protiotázkou, že či sme v Japonsku...
Ale zase aby som nekydal len na trnavských managorov, tak predčasné odchody sú na Slovensku všade, v zbožňovanej SL, aj v Jurajovej SAD TN.
?
V nejakom trnavskom cestovnom poriadku z 80. rokov je napísané, že cestujúci má byť na zastávke 7 minút pred pravidelným odchodom spoja. Neviem, kde k takému času došli. ? Ale v tom CP sú aj iné perly - napr., že cestujúci má zaplatiť za cestovný lístok "v presne odpočítaných mincÁch". ? Alebo je tam názov zastávky "Zelený kríčOk". ?
Nielen z jeho názorov a postojov, ale aj z jeho prezývky vyplýva, kde pracuje. ? Minule sa nám tu snažil vtĺkať do hlavy, že pedále sú lepšie ako ručný radič. ?
Prečo by som sa mal vyskytovať na zastávke v čase odchodu predchádzajúceho spoje?? Tu nie je Trnava. Ja si myslím, že stačí 10 sekúnd. Spoj má odchádzať VČAS, prípadne s meškaním daným objektívnymi príčinami NIKDY NIE PREDČASNE.
Vidím, že niekto tu bude tvrdo bazírovať na litere predpisu. Ja ti to poviem asi takto - seriem na tgo, čo hovorí PP. Električku nenaháňam, ak mi jedna odíde, počkám ďalšiu. Ak bude ďalšia za 40 minút, vyseriem sa na to, dotovať takých, ako si ty a pôjdem autom.
Inak by ma celkom zaujímalo, na ktorej prevádzke pracuješ, kde tak zanedbávajú osvetu medzi vodičmi? U Š. L. to asi nebude, takže ujo neviditeľný vedúci prevádzky M. M. ? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Hej, takých je veľa, najmä keď sa boja poruchového panelu v "pákovom voze", tak sa to zvalí na to, že sú pedále lepšie ?