Reply on: Martin #100444:
samotnu linku 61 by som nechal ako je (pripadne treba zlepsit interval), ale je tu obrovsky priestor pre linku s osobitnou tarifou. Cena 30 - 50 Sk (1 - 1,5 €) by bola viac ako akceptovatelna pre linku s trasou cez vyznamne prestupove body a so zastavkou blizko centra (napr. Novy most). Kvalitne vozidla, platba aj u vodica, expresnost, marketing (letisko, mesto, dopravca) ...
tr3mp
Keď dokážeš napísať toto, je akákoľvek ďalšia diskusia na túto tému s Tebou zbytočná. Ak mám uplatniť Tvoj prístup, tak môžem od teraz začať hovoriť, že Tebou presadzované riešenie je zlé, pretože uvažuje s železničnými priecestiami a železničnou traťou uprostred Petržalky. Tiež to bude podobne pravdivé, ako Tvoje vyjadrenie o priaznivcoch električkového riešenie (nie toho navrhovaného mestom).
"A zase bohuzial, znasat to budeme musiet my, vlastnici bytov v danom uzemi!"
Na Rovniankovej 14 nie je podľa katastra vlastníkom bytu žiaden Marcel Slávik. Čiže si asi chcel napísať "znasat to budu musiet oni, vlastnici bytov" ? (žartujem)
"Rozvojove uzemia: Elektricka sa sem neplanuje rozsirovat"
a
"Rozvojove uzemia su napriklad: Petrzalka south city, Nivy a Prievozska (Twin city, Apollo BC), zona Chalupkova, Pribinova, Kosicka, Kablovka). Taktiez Filialka a okolie Trnavskeho a Racianskeho myta. Dalej Lamacska brana, okolie Galvaniho a Vajnory."
Zase rozpor v Tvojich vlastných príspevkoch. Z uvedených území električka už teraz obsluhuje Filiálku, Pribinovu, Račianske a Trnavské mýto a je plánovaná do Lamačskej brány a Vajnor. A taktiež (ako sám spomínaš a proti čomu bojuješ) aj do Petržalky (Janíkovho dvora = South city).