Reply on: ivanbuto #100193:
V prípade vybudovania električkovej trate Dúbravka - Patrónka - Pražská by bolo možné ukončiť linky SAD aj na Patrónke pri stanici rýchlodrážnej električky. Uvedená trasa by nemala až tak veľký význam pre DNV (pre tú je naozaj zaujímavejšie vlakové spojenie zo zastávky DNV sídlisko), omnoho významnejšia by bola na rýchle (a záložné) spojenie Dúbravky s centrom a na obsluhu administratívnych centier na Patrónke.Ale súhlasím, o tejto trati sa dá diskutovať

hoppusmark01
Inak tiež si myslím, že BUS-pruhy by na Pražskej mali zostať, veď električka by nahradila len L83 a 34.. Všetky zvyšné trolejbusové+autobusové+SAD-linky by tadiaľ jazdili aj naďalej..
Preto by bol hĺbený tunel pre električku lepší.. Okrem toho by sa dal priamo napojiť na obratisko pod Hlavnou stanicou (teda ak sa zrekonštruuje Predstaničné nám.)