Reply on: tr3mp #100198:
ono, moj nerealizovatelny sen je nahradenie vsetkej autobusovej primestskej dopravy zeleznicou (nieco na styl TEZ, nazvyme to BEŽ ? )... cize ak by sa to niekedy v buducnosti podarilo, tak by stacil na patrnoke jednoduchy terminal a ostatne prestupy by sa mohli realizovat na HLST...zial problem tohto mojho "sna" je v tom, ze nema zazemie...
ivanbuto
Dúfam, že sa to tu nestratí v mori príspevkov o "NDS".
Nie som presvedčený o opodstatnenosti a výhodnosti budovania električkovej trate cez Patrónku. BUS pruhy na Pražskej sú a budú potrebné, nechodia tu len linky MHD, ale aj linky SAD, ktoré tu budú chodiť aj výhľadovo, a nie je ich málo. Práveže, pri náraste objemu IAD na Lamačskej ceste nad únosnú mieru bude treba aj tam uvažovať s BUS pruhmi, aj keď nateraz sa situácia stabilizovala po otvorení tunela Sitiny.
Vnímam tento koridor ako určený a efektívnejšie obslúžený skôr autobustovou a v budúcnosti trolejbusovou MHD (jednak Lamač, ale výhľadovo, v prípade potreby, aj prímestský trolejbus do Stupavy si viem predstaviť ? ).
Električkové spojenie z DNV a z Lamačskej brány sa vybuduje na súčasnú radiálu, kde je ešte priestor pre zrýchlenie cestovania po nejakých zmenách v zastávkach a najmä funkčnej preferencii. Zároveň bude z DNV rýchle spojenie smerom na Hl.st. predstavovať vlaková doprava v rámci BIDky.