COLOR: Ja idem na cyklojazdu, ale co je trosku zvlastne - idem bez biku


). Motor mal neuveritelny zaber, akcia prevodovky bola priam ucebnicova-take nieco som este u Karosy nezazila. Je o nieco hlucnejsi ako diesel (pre znalcov nasich busov zvuk ma podobny ako 4202).Pravidelnost prevodov bola neuveritelna, cely stroj pracoval ako hodinky, bolo to kompaktne, vobec nestracal vykon ako kratke draciky. Myslim si, ze ked sa tomu vychytaju vsetky muchy, ako to nestastne prehrievanie, odviedol sa kus dobrej roboty
Cas ukaze
si mi ho ukradol
tr3mp
Co sa tyka tej prestavby Galvaniho na 4-prudovku, to bude zase "rychlost". Ten kratky usek od Ivanskej po Roznavsku maju dokoncit v roku 2004. Naviac mi nie je jasne preco sa pri rekonstrukcii krizovatky Galvaniho - Ivanska nespravilo vyustenie Galvaniho uz stvorprudovo, vratane zastavky smer Jurajov dvor, ktora sa bude musiet zrejme posuvat ...