Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #100008:
" Prud Petrzalka - Nivy - Filialka bude vyuzivat cca tretina Bratislavcanov a min. cca 40 percent Petrzalcanov." Cituj odkiaľ to máš, alebo len dohad?
Ad Re #99990 AAA: Stále si nepovedal, kde vidíš tie peniaze v rozpočte, alebo vo výhľadovom rozpočte mesta.
"Samozrejme, ze t-bus riesi dopravu (pri spravnej organizacii) lepsie nez elektricka. To je preukazatelny a preukazany fakt." Tak pridaj podporný dôkaz napr. citáciou z odbornej literatúry.
Reply on: Emo #100064:
Rozpraval. Tu boli nazory (zase) rozne. Niektori tvrdia, ze je to obtiazne ba az nemozne - co by bol dalsi dovod navyse aby sa nerealizovala elektricka ale len NS MHD.

Dalsi tvrdia ze je to vecou taktovania a synchronizacie - vlastne len tecnicko-organizacny detail. Magistrat ubezpecuje, ze to maju vyriesene.
Reply on: Jakub1 #100065:
To malo ísť do dispečerského ❗
15.3.2008

1609 okolo 10. hod dočasne vypadol na linke 21/3, nahradil ho ZV 1031
1707 počas popoludnia odišiel do vozovne z linky 20/1, nahradil ho 1702

Podľa poradia:
20: N 1707; 1008, 1004, 1007, 1805
? M: 1702/1
21: N 1608; 1621, 1609, 1811, VN 21/5 nemám; 1605, R 1004
? M: ZV 1031/3
23: 3533, 1805
24: 1805
25: 1608, 1605, /5 nemám
26: 1805
28: 2645, 2613, 2640, R 3506; P 2641
N21: 1608, 21/5, 1625

Pomohol klasIK ?
Reply on: Marcelllooo #100062:
A ako chceš navzájom zladiť ich prevádzku tak aby trať kapacitne stíhala? Aj o tom si diskutoval s technikmi?
Reply on: kri #100059:
Ja by som chcel na Račianskom normálny terminál s podchodmi, ako sa patrí. Ale kto to zaplatí??
Reply on: Emo #100045:
To bude tym, ze nie vsetko, co tu niekto "vysvetluje" je automaticky pravda. Ja kazde tvrdenie podrobim kritickej analyze. A ako to dopadava uvediem na konkretnom priklade...

Priklad: Bolo tu vela razy "vysvetlovane", ze elektricka a vlak nemozu byt na rovnakej kolaji, vraj su nekompatibilne. Vraj to nie je mozne. Iny clovek mi dal typ (a tiez to bol privrzenec elektricky), ze toto by sa zrealizovat dalo pomocou kolajnice s profilom oznacovanym ako S49. Pri naslednej diskusii s jednym technikom som sa dozvedel, ze to mozne je, ak sa pouziju zeleznicne kolajnice.
Reply on: hoppusmark01 #100048:
A vrcholom toho všetkého je podchod na Trnavskom Mýte. ?
Reply on: kri #100059:
suhlas... ale taktiez by sa mohlo zrekonsturovat trnavske a patronka... tam by mi vobec nevadil dizajn a la J&T, tie stare vybite sklenene vyplne su spina... vklude by taketo prestupne uzly mohli mat transparenty na ktorych by boli najblizsie odchody...
Reply on: Boris #100051:
Trnavske ma aspon prístrešky a nastupne ostrovceky, ale take Racianske myto, tam musi byt cakajuci na elektricku stale v strehu-nevie pokial siaha jazdny profil vozidla, co pri uzkom rozchode je to dost takzko odhadnutelne. V dazdi dostanem este "obstrek" zo všetkých moznych strán, nielen zhora. Dvaja ludia sa maju problem vyhnut, ked nechcu ist na kolaje, radsej prelezem zabradlie. Myslim, ze prave tuto zastavku by som nazval zastavkou hanby vedenia tohto mesta, ktore stale cpe prachy do bezodnej jamy IAD.
Reply on: Solider #100056:
Staromestská, celý Nový most, Karadžičova, Šancová, nájazdové rampy na Panónsku v Petržalke, Štefánikova, atď...
Reply on: Ike #100054:
inak zaujímavé, že keď si pozerám fotky MHD z Česka (napr. na k-reporte), tak všetky cesty sú tam ako maslo.. Aj keď sú to len fotky, a do Česka tak často nechodím, tak predsa nemôže byť náhoda, že na každej jednej fotke sú tie cesty úplne bez chyby.. čiže tam sa to dá, a u nás v Bratislave nie.. to bude asi nejaká záhada..
Reply on: Ike #100054:
Manévre tankov sa síce cvičia na Lešti, ale stačí sa previesť nielen po Račianskej, ale aj po inej ulici v zlom stave (nijako si teraz nespomínam, ale je ich veľa).
Reply on: enumaelish #100053:
Trochu od témy, ale ako to vyzeralo v podchode na Trnavskom mýte v roku 1997 si môžete pozrieť, ak zadáte do Youtube slová ulica a podchod. Musím povedať, že som bol mierne prekvapený, keď som videl tie nepočarbané steny. Človek by povedal, že tam ten hnus bol stále, ibaže ľudia nevidia, že kedysi to bolo inak a stále sa to zhoršuje. Potom volia v komunálkach zotrvačne tých istých.
Reply on: Solider #100052:
peniaze nejdu len do IAD, pozri sa na Raciansku, tam ked ides IAD tak tam mas vodorovne dopravne znacenie este zpred 20 rokov spolu s dalsimi 3 generaciami a jamy, ze by tu mohli trenovat manevre tankov
Reply on: hoppusmark01 #100048:
včera ako som šiel 39+83 prestup na Zochovej tak v podchode nefungovali svetlá = tma ako v hrobe. Jediné čo bolo vidno boli svietiace mobilné telefóny vďaka čomu sme sa nezrazili nikto s nikým. Fakt život na úrovni ?
Reply on: Boris #100051:
Trnavské mýto mohlo byť už pradávno zmodernizované, keby peniaze neustále neišli len do IAD.
Reply on: hoppusmark01 #100049:
Súhlas, napr. zastávka na Trnavskom mýte, alebo konečná na Zlatých pieskoch, ktorá vyzerá ako po nájazde mongolských kmeňov. Je to hanba pre mesto, ktoré má vraj po Prahe druhé najväčšie HDP na obyvateľa z ex. východného bloku. Načo sú nám také ukazovatele, keď kvalita nielen dopravy tomu nezodpovedá. Prečo v Brne, Ostrave, alebo v hociktorom inom meste to funguje, ale v Bratislave zlyháva takmer všetko? Ide o sabotáž? Ja to už fakt nechápem!
Reply on: hoppusmark01 #100049:
a to všetko ešte zakončí trápna reklama LittleBigCity s uškierajúcimi sa smajlíkmi, ktorá mi chce naservírovať, čo si mám myslieť o Bratislave, aj keď vlastne by si mal názor na mesto spraviť každý sám..
Reply on: hoppusmark01 #100048:
a aby som nezabudol.. vrcholom toho všetkého je samozrejme Hlavná stanica, ktorá je naozaj príjemným miestom v našom meste, tú milú atmosféru je cítiť ako v nej, tak aj v jej okolí a prostriedkoch MHD, ktoré odtiaľ premávajú ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.