Mal som včera "česť" ísť domov z práce L68. Urobil som však asi osudovú chybu, pritom som vedel že otvárajú Centrál, a že 68čky meškajú, či vynechávajú kolá aj bežne. No blbec, šiel som na zastávku, a čakal som.... Po šiestej sa po 26 minútach (meral som to) dovalilo "kapacitné" ZV 3419. Ľudia z tej SORky na zastávke Košická doslova vypadávali po otvorení dverí! Pani za volantom si zachovala nadhľad a robila čo mohla aby zavrela dvere a pokračovala ďalej, pritom všetci čakajúci sme zostali na zastávke...ďalších 8 minút nič... a potom sa dovalila 68/3 s vozom 4230, no vodič prišiel úplne prázdny z odbočky od AS Mlynské nivy....nechápal som...
Nedalo by sa naozaj nič robiť s tou 68 ? Veď poobedné CP sú na tej linke úplná zbytočnosť, niekedy je umenie nejakú 68 vôbec dočkať...
P.S. Čím ďalej tým viac začínam mať pocit, že vodiči by mali byť na linky nasadzované nie podľa svojho zadelenia, ale podľa mentálnej vyspelosti a skúsenosti z vedením prideleného vozidla.. Nie je predsa možné aby vodič v špičke na linke založil na každej zastávke ruky v bok a čakal v MBCC, že sa mu dvere zavrú samé, keď je voz plný... O pretláčaní fotobunky niektorým asi nikto nič nepovedal.. pritom niektorí jú krásne pretláčajú a ide to... nechápem......
Pardon, musel som napísať obsiahlejšie, ten včerajsok na 68 ma dostal... nikdy viac......
Nedalo by sa naozaj nič robiť s tou 68 ? Veď poobedné CP sú na tej linke úplná zbytočnosť, niekedy je umenie nejakú 68 vôbec dočkať...
P.S. Čím ďalej tým viac začínam mať pocit, že vodiči by mali byť na linky nasadzované nie podľa svojho zadelenia, ale podľa mentálnej vyspelosti a skúsenosti z vedením prideleného vozidla.. Nie je predsa možné aby vodič v špičke na linke založil na každej zastávke ruky v bok a čakal v MBCC, že sa mu dvere zavrú samé, keď je voz plný... O pretláčaní fotobunky niektorým asi nikto nič nepovedal.. pritom niektorí jú krásne pretláčajú a ide to... nechápem......
Pardon, musel som napísať obsiahlejšie, ten včerajsok na 68 ma dostal... nikdy viac......