Nebola. Aj v obchode, v ktorom nie sú zákazníci, sa vypína klimatizácia? Takto sa predsa neklimatizuje. Oslov niekoho, kto sa tomu venuje, nech Ti to ozrejmí.
No ak by niekto potreboval návod ako to ovládať tak v ANJ som ho nahral sem http://v2.i-bratislava.sk/wp-content/uploads/2014/01/navod_klimatizacia.pdf Vyexportoval som konkrétne tieto tri strany z cca 80 stranového manuálna ohľadom údržby klimatizácie. ? Tak teraz keď nebude správne fungovať klíma môžete to vodičom nastaviť. ? ?
Tak to je teda skutočný "panel" ? . A na automatickej klimatizácii v aute tiež nemáš gombík "auto". Tiež si naklikáš teplotu ? Keby tu teplotu centrálne zadával dispečing, bolo by to fajn. Autobusy, ktoré sú prázdne a logicky je tam nižšia teplota, by mali klimatizáciu vypnutú a preplnené autobusy, kde je logicky vyššia teplota, by mali klimatizáciu zapnutú naplno. Výsledko by bola rovnaká teplota v každom autobuse.
Vsak mi stacil 30 sekundovy pohlad, potom mozno este nejaka ta minutka bez ludi na otestovanie, co to robi a musi sa v tom vyznat aj analfabet ? (nj, internetovy geroj)
Ja mám dojem, že tento rok sa aj Medvede alebo ich šoféri lepšie pripravili na využívanie klímy. U väčšiny MBCC ide klíma v pohode a vo vozidle je príjemne, ani moc zima ani moc teplo.
A nešlo by automaticky nastaviť z dispečingu automaticky povedzme 25°C a klíma sa bude zapínať automaticky podľa individuálnej situácie (viac ľudí - vyššia teplota a pod.)
Ahojte len pre info dnes (neviem cislo vozidla) na zastavke jana jonasa smer lamac linka 23 z odchodom o 14:44 malo poruchu,,zostalo visiet na zastavke,,
Neviete o aky problem islo?
Dakujem
#200069 - vďaka za vysvetlenie ? #200066 - dnes som sa viezol na L212 odchod z Patrónky 15:40(neviem číslo vozu) a aj napriek zavretým oknám som nejako nepociťoval, žeby bola klíma zapnutá. Bolo tam chladnejšie ako vonku, ale strašne vydýchaný vzduch a to nebol ani plný autobus. Takisto nefungovali označovače pri 2. a 3. dverách, tak ľudia prechádzali cez voz dopredu k vodičovi.
čo už môže byť ťažké na nastavení klimatizácie. Buď má manuálnu: fúka studený vzduch/nefúka studený vzduch, alebo automatickú (nastaví požadovanú teplotu a klimatizácia si vypočíta, či a koľko studeného vzduchú má pustiť). Či na to treba tú spomínanú VŠ?
Nevedel som, že to má takýto dôvod. Videl som iba ako zlý zlý vodič zastavuje za označníkom - nevidel som za tým nič iné. A preto ti ďakujem, že si mi to objasnil, teraz sa na to už pozerám inak ? ? ?
Tak vacsina ludi nevie, preco vodic tak robi (nevidia do hlavy) - a hlavne ich to nastve, ak stoja niekde, kde maju byt 100% dvere (aby si stihli sadnut) a zrazu bus zastavi o par metrov dalej a oni musia stat
no ja poviem pohľad za seba - ak si všimneš ako sa Solaris nakláňa pri výjazde z obratiska, nie je možné s ním ísť tesne pri hrane nástupišťa (ak nechceš poškodiť vozidlo), a ak chcem zabezpečiť adekvátny nástup cestujúcich, potiahnem čelo vozidla kúsok za označník tak, až je vozidlo vyrovnané pri hrane nástupiska... ťahám síce za označník, ale je to v dobrom... rovnako som dostal posledne od cestujúcej vynadané, že na zastávke Lachova v smere na Nám. Hraničiarov stojím ďaleko pred označníkom - dôvod je rovnaký, ak nechcem aby ľudia z druhých dverí vystupovali cez veľkú dieru (vzniknutú státím vozidla v zalomení) tak zastavujem na priamom úseku zastávkovej hrany... ale chápem, že cestujúcim sa nijak nezavďačíš ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.