Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: kecho #226758:
Veď sa od vozu nevzdialil, vystúpil a stál pri predných dverách. Vonku bol asi 20 sekúnd.
Reply on: Oli61 #226755:
Len aby vdaka pochvale teraz nemal problem, ze nechal voz bez dozoru....
Reply on: Oli61 #226755:
pripomenul si mi zážitok z Dublinu, keď na moju otázku vodič tamojšieho autobusu jazdiaceho z letiska do centra odpovedal čistou poľštinou, že nehovorí anglicky ? ? ?
Reply on: Ámos #226750:
Zdruzene CP by neboli ani v bratislavskych podmienkach novinkou, kedysi takyto CP mali 32+33(+133?) v smere na Kuklovsku.

Ako som napisal, oznacenie neriesim. Mne sa pismenkove oznacovanie nepozdava, normalne by som to oznacil 80 (Udernicka+cintorin) a 81 (Kopcany).
Veľká pochvala dnešnému vodičovi 2846/6 na L61 za ochotu, že poradil, kde má vystúpiť zahraničnej turistke cestujúcej z letiska do centra, dokonca na Račianskom mýte vystúpil a ukázal jej smer, kadiaľ má ísť a na aký spoj prestúpiť a ešte sa s ňou aj dohovoril tuším po rusky, nakoľko nevedela po slovensky.


Dnes v 83-ke v Dúbravke starý pán pri normálnom rozbehnutí autobusu spadol celý na podlahu [na chrbát a hlavu]. Našťastie medzi cestujúcimi bola aj zdravotná sestra, potom prišla záchranka (až po príchode oblastného dispečera z DPB). Aj keď som to mal za chrbtom, som si istý, že pretože autobus nebol plný a je tam dosť tyčí, tak chybu spravil starý pán, že sa žiadnej tyči nechytil. Nedávno keď po nehode dvoch áut jedno skončilo na električkových koľajniciach (takisto v Dúbravke), tak tiež prišiel ako prvý oblastný dispečer [a až po ňom dopravní policajti].
Reply on: Jadran #226751:
Čo sa týka 31/39, tak tam by stačilo presmerovať 39 smer CSÚ cez Blumentál a mohli by všetky spoje jazdiť ako 39 (číslo 39 nech sa zachová z historických dôvodov)
Reply on: Jadran #226751:
? ? ?
Reply on: Ámos #226750:
Ak chceme zaviesť tento písmenkový spôsob označenia liniek čo sa v trase vetvia, ja by som moc netlačil na označovanie písmenami podľa príslušných konečných, ak nechceme mať v cesťákoch celú abecedu. Dá sa to ľahko zjednotiť.
80-ky nech majú kľudne zvlášť CP, bude to prehľadnejšie. Ja by som nechal kopčiansku vetvu 80-kou bez označenia, a spoje na Matadorku by som označil 80A s poznámkami pre tých pár zachádzkových spojov k cintorínu tak ako doteraz, v CP.
Pri linke 77 zas vetva po Spaľovňu by ostala ako 77 s poznámkou pre zachádzky k Vodostavu, k Lodenici by chodila 77A.

Rovnaké označenie by som zaviedol pre doplnkové linky kopírujúce inú linku, aby bolo jasné, že na seba nadväzujú, na rozdiel od liniek, ktoré podobné čisla majú a pritom v tomto smere nemajú so sebou nič spoločné (napr. 39-139, 51-151, 84-184 atď).
Rozumej: 191 -> 91A, 192 -> 92A, 196 -> 96A,... (31 -> 39A?...)
Reply on: 810zssk #226745:
Dce linky na jedno CP?
Nieco ako 80K+80M?
Reply on: Jadran #226747:
Mne je jedno ci to bude 80A a 80B, alebo 80 a 180, alebo 80 a 81. Pre mna za mna nech to je oznacene ako chce. Ale nemala by to byt jedna linka, s jednym CP (v smere do Petrzalky; do mesta samozrejme zdruzeny CP byt moze, tak ako ho kedysi v smere na Dlhace mali 32+33+133).

57 je dobry priklad dalsej linky zrelej na rozdelenie a sprehladnenie.
Reply on: MatejBA #226746:
Co to ma s "plnostou"?
Reply on: 810zssk #226745:
Nie, nemali. Ja viem že #nikdysatotaknerobilo, ale linky čo majú rôzne vetvy, sa dajú označiť aj písmenami za samotným číslom linky, čo som tu už párkrát spomínal. Nie len v prípade 80-ky.
Len kvôli tomuto sa hádam nevrátime do obdobia liniek 57, 157, 257.
Reply on: 810zssk #226745:
No neviem ci by mali byt 2 linky len preto, ze kazdy druhy spoj ma 1 zastavku inu (teda minus spoje na cintorin). Nemam pocit, zeby 80 bola na tolko plna, aby to malo fungovat ako v pripade napriklad 32 a 33, 83 a 84 ci 93 a 94
Reply on: MatejBA #226744:
Ved preto som povedal ze s 80 problem mam. To by mali byt dve linky.
Reply on: 810zssk #226742:
Tak ono 80 sa ale tiez deli na konci 🙂

Osobne si ale myslim, ze vizualne by lepsie vypadalo, kebyze to je farebne rozlisene ako kebyze je pismenkova varianta. Napriklad: https://i.imgur.com/bpS7QMa.png (na rychlo robene, nepekne, ale zakladny koncept to prezentuje).

Takto si clovek lahsie vsimne a spoji/pochopi, co kam ide 🙂
Reply on: 810zssk #226742:
Pozeram ze na tej 302 su dve odchylky od trasy: zachadzky k TE v Kurimi (co su "robotnicke" spoje) par krat denne a potom tie zrychlene spoje co pri navrate do Brna nejdu cez Rozdrojovice. Povedal by som ze z mojho pohladu prve je OK, druhe uz velmi nie (ale zas, ak ide o tri spoje za den, tak by bola blbost robit tomu samostatnu linku).
Reply on: Valec #226738:
Ta 302 ma kratsie/dlhsie spoje, s tym ja ziaden problem nemam. Poznamka "ide po..." je jednoducha a zrozumitelna. Mne vadia rozne varianty trasy, t.j. ak sa do linky napcha prilis vela vetvenia (obzvlast v strede trasy), co je pripad napr. tej 740.

Extrapolovane na MHDcku, vobec mi nevadi 90ka, ale s 80 uz problem mam.
Reply on: Ike #226736:
Dve vrtule sú málo! Žiadam prevádzku Tu-114! Ak mi nebude vyhovené, podám rozklad voči EIA, že na letisku Kuchyňa treba zriadiť okrasnú fontánku so zlatými rybkami!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.