no asi sme sa nepochopili. Ja som nevyhadzoval na periferiu tbusy, ale iba busy. A len som chcel povedat, ze tbus je z prepravneho hladiska skoro to iste ako bus, cize tbusy zasadne problemy nevyriesia, ako napr. eliny. Taktiez som nepovedal, ze na zel. studnicku by som zaviedol eliny! Ved ta patri do tej kategorie, co som pisal.
Teoreticky pri dobrej (re)organizacii by v uzsom centre okrem elin nemuselo jazdit nic ine. A tbusy by obsluhovali iba tie casti, ktore nemozu eliny a az tam kde nie je vyhodne dat tbus, sa da bus.
Teoreticky pri dobrej (re)organizacii by v uzsom centre okrem elin nemuselo jazdit nic ine. A tbusy by obsluhovali iba tie casti, ktore nemozu eliny a az tam kde nie je vyhodne dat tbus, sa da bus.
). Doma mam prepocty dopravnych vykonov a tych elektrickovych 5 liniek na karloveskej radiale je vytazenych akurat. Ked ale odratam ludi z Dlhych dielov, tak tam stacia 4 linky. Preto je jednoduche jednu linku z Karlovky presmerovat na Dlhe diely a je to. Usetris linky 32 a 33. Linka 32 je jedina, ktora ide az do mesta, ale casto stoji v zapchach (teda aj trolejbus by stal) a premava dost riedko. Druha linka 33 je vlastne iba okruznou linkou a zvaza ludi z Dlhych dielov na prestup na elektricku.
: No... tak s Tebou nemozem suhlasit. Vyhoda trolejbusu voci elektricke je: ako si uz spominal - dostane sa na miesta kam sa elektricka viest neda. Takych mame v Bratislave OBYVANYCH dost. Palisady a vyssie az po Patronku, YMCA a vyssie az po Kolibu a Kramare, Dlhe diely. Dalsia vyhoda je, ze sa mozu navsajom v pripade nehody, prekazky v ceste, poruchy OBIST. Rozhodne by nemali byt ako Ty pises vytlacene na periferiu mesta a byt len doplnkovou dopravou. Som zastanca elektriciek, ale nie fanatik (aj ked na nich jazdim
Tie by sa mali rozvijat rovnako ako elektricky a nahradit dalsie autobusove linky. HLAVNE (a to snad ako prve) na Zeleznu studnicku. Ako sorry, ale mam prirodu rad... A ak by neslo zaviest elektricky na Dlhe diely, rozhodne by tam mali ist trolejbusy.
.