Nevies ako to je v pripade, ked v Septembri mi konci karta DPB, ale od Juna budem vyuzivat ISIC? Da sa kredit preniest aj medzi tymito kartami? A dalo by sa to aj v Juni, ci az ked bude DPB karta koncit?
Kartu je nutne si vymenit, kredit ti bude prevedeny na novu. Vymena sa realizuje tam kde bola vydana povodna karta (cize ak mas DPB kartu tak v DPB, ak mas SL kartu tak v SL). Plati sa plna cena novej karty.
Ahojte, dnes mi nesiel kupit ECL... Neplatna karta... A potom pozeram ze na karte "Plati do 5/2018". Prva vec je ci mi to nemalo platit aspon do konca maja, ale to je jedno... Dolezitejsie je - co teraz?
Na karte mam este nejaky kredit v elektronickej penazenke - presunu mi to na predajni DPB na novu kartu? Alebo aj u lajnistov?
Plati sa za predlzenie karty nejaky poplatok / je to nejak zlavnene? (nasiel som len zvyhodneny poplatok pri vymene 10 miestnych SNR, ale ja mam 13 miestne). Dakujem.
Už ani cez víkend nie sú schopný vypraviť na 130 dva poschoďáky a premávajú sa tam štvorvoznové dobytčáky..
S obehmi si nerobia starosť. Z Ba to ide zmeškané pre malú vatu na obrat a nutný obeh lokomotív....
V clanku to napisane sice je, ale neviem si to celkom v praxi predstavit. Kedze tie linky budu mat ine konecne (aj v BA aj v regione), tak nechapem ako to chcu sprejazdovat. A ak to sprejazdovat nechcu, tak nechapem ako vyuziju "existujuce supravy". Zaujimali by ma detaily.
Nie, budú treba obojsmerné poschoďáky, pretože minimálne v Senci na to nie je priestor ani čas to obehnúť. Takže nové vlaky budú pekné moderné a prázdne, a tie na HLST staré, meškajúce a ešte aj preplnené (lebo nemajú vozne a teda budú krátke).
Okrem toho ako počúvam železničiarov z BANM, Východného, tak sa stále uvažuje nad prenájmom súprav, lebo ZSSK nemá dostatok súprav, vonkoncom nie rušňov + vozňov.
Tými eurofondami by som si nebol taký istý... Možno bude rozdávať finančné prostriedky priamo ECB. Však keď môžme priamo financovať taliansku vládu mimo daní a akéhokoľvek rozpočtu, prečo by sme nemohli financovať súkromný penzión v Santa Croce Camerina alebo nejaké železnice prostým zváčšením peňažnej zásoby. ?
? Fanúšikovia pešej zóny na Mickiewiczovej a architekti
pešia_zóna_s_povolením_vjazdu_do_našej_garáže teraz môžu v centre (Špitálska) názorne vidieť, ako by asi vyzerala situácia na Májkovej a Americkom námestí. A to je v podstate uzavretá len Rajská, kde nie je žiadny tranzit. ?
#bilžšienaokolo
tak som zvedavý koľko budú stáť tie jalové kilometre prejazdené medzi Nový Mestom, UNS-eskou a Petržalkou, kde bude vystupovať len pár nadšencov starých vláčikov, nová zastávka bude najskôr po roku 2023 a to už nebudú eurofondy a dúfam ani Jaspers