Ešte by som rád niečo k tým náterom: v poslednej dobe sa na náteroch vozidiel zohľadňuje lepšie orientovanie sa cestujúcich pri nastupovaní, a to práve zvýraznením dverí inou farbou alebo nalakovaním inou farbou. Preto, aby cestujúci jednoduchšie našli dvere vozidla (viem, šotoušom sa to môže zdať divné, keďže presne vedia, kde sú dvere, ale "normálni" ľudia si ich hneď nevšimnú..
Takýto náter je aj náter T6A5 tretej generácie, kde sú dvere nalakované bielou farbou, a teda jednoznačne odlíšené od zvyšku vozidla. Takisto na 14T sú vertikálne červené pásy na dverách (s najväčšou pravdepodobnosťou tiež kvôli zvýrazneniu dverí)..
Náter LBC nerešpektuje tento "trend" a dvere sú lakované takisto ako celý voz, takže rušením kotasovho náteru na K2S a T6A5 si rušíme aj túto výhodu čo sa týka dverí..
Takýto náter je aj náter T6A5 tretej generácie, kde sú dvere nalakované bielou farbou, a teda jednoznačne odlíšené od zvyšku vozidla. Takisto na 14T sú vertikálne červené pásy na dverách (s najväčšou pravdepodobnosťou tiež kvôli zvýrazneniu dverí)..
Náter LBC nerešpektuje tento "trend" a dvere sú lakované takisto ako celý voz, takže rušením kotasovho náteru na K2S a T6A5 si rušíme aj túto výhodu čo sa týka dverí..