Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Valec #139207:
Kaslat na Lolov, ked to nechcu tak nech nemaju...nech tie peniaze investuju do sucastnej siete a jej rozvoj do Vajnor a do DnV, nech nakupia nove NP stroje a petrzka nech si smradi 10 r. Ik a second hand Medvedma a neustale dalej frfle ako tam nemaju NDS a ako stoja busy v zapche... ? ?
Reply on: M3go #139205:
Pokiaľ viem voľakedy jazdila pod vlajkou DPB a teraz je umiestnená v depozitári dopravného múzea a niekoľko desiatok rokov čaká na rekonštrukciu. Alebo som si to pomýlil s iným autobusom? ?
"Bariéru nerobí električka samotná, ale komunikácia okolo nej," konštatoval Ďurkovský. ?

http://www.bratislavskenoviny.sk/samosprava/durkovsky-petrzalka-moze-zastavit-projekt-elektricky.html?page_id=140703
Nedá mi nezareagovať na linku 43 a ňou prepravovaný "obsah". Predovšetkým preto, lebo som akosi nepostrehla, že v tom "obsahu" ide o ľudské bytosti, s radosťami, starosťami... Či človek vo vyššom veku nejak stratil právo dôstojne sa niekam dopraviť za vlastnou rekreáciou? Len preto, že je STARÝ? Či imobilný? Takýto človek už nie je občan, volič..? Či náš otec alebo dedko..? Chcela by som poznať reálne číslo, ktorých z tých, čo pohyb starkých na 43ke toľko komentujú, ich aj nejakým spôsobom obmedzuje? Ja som mala tú česť robiť 43ku aj ako vodič - a bola to jedna z najlepších služieb, ktorú som kedy jazdila. "Deduškovci" usmiati, dobre naladení, a mnohí v kondícii, ktorú im môžu aj mladí závidieť... Navyše si dovolím podotknúť, že 43ku za oddychom v prírode využívajú okrem toľko zatracovaných "starých" aj mladí s detičkami, mladé páry, trampi... Netreba zabudnúť ani na to, že ani tí, ktorí majú problém akceptovať starobu, nebudú večne mladí ani plní síl... ? Či nebodaj to, že starkí si denne "vybehnú" do lesoparku, je len ....slepá závisť? ?
Reply on: AAA #139201:
ok...ale ak chceš pokračovať ďalej za Lesopark, tak odvoz bodne keď už máš toho prejdného dosť... ok, nehádam sa... ? ale L41 by mohla mať opäť 15/30/15//30
Reply on: no.ev.di. #139200:
loool sa pocuvas? zavedme častejšie autobus pre "ľudí, ktorí chcú stráviť nejaký čas v prírode a športom či pobytom na čerstvom vzduchu?"
? tým ľudom, ktorých si vymenoval plne stačí 212 na Vojenský cintorín.
Reply on: no.ev.di. #139200:
Lenže linkou 43 hlavne cez týždeň nikto nechodí ? A ja sa zastavam nazoru ze ked uz niekto ide do prirody tak ide peso a nie autobusom
Reply on: no.ev.di. #139200:
Linka 43 je tá posledná, kde treba dávať celodenný interval 30 minút, práve preto, že každý kto ide do lesa ide na výlet a teda má času dosť.
Zaujímavé, že MIDI-busy pre L36 a 139 sa našli. Pre L41 a 43 nie. Prečo aj L43? Lebo pokiaľ ma pamäť neklame, tak L43 kedysi premával celodenne v polhodinovom intervale. Takže to je tak zaťažko pre DPB aby zabezpečil celodenne kvalitný odvoz do tejto atraktívnej časti BA, pre ľudí, ktorí chcú stráviť nejaký čas v prírode a športom či pobytom na čerstvom vzduchu? ?
Reply on: Mike #139191:
Ja by som povedal, že v rukách OK. Viceprmátor pre dopravu je tiež z OK, nie náhodou? Magistrát vydáva na nové linky licencie a schvaľuje CP, takže potichu robí kampaň aj ono.
Inak dnes som videl na t-buse Záhradníkov plagát, by ma zaujímalo, či platí, alebo to má zadara.
..ano prco, uznávam s tými vodičmi a dispečermi som to trocha prehnal. Závisť je ku..a.
pre prco. ... načo e-mailuješ, keď reaguješ na moje príspevky, tak to daj na imhd, nepochopil si na čo je diskusné fórum ?
Vidím, že nie si sám kto nerozumie MHD, lebo v DPB si nikdy nerobil.
Uprímne Ti poviem, že keby vybrali zopár inteligentných vodičov a dispečerov za vedúcich v DPB, tak bude radosťou makat pre DPB. Ále pozor, už klasik povedal, že akonáhle začnú mať úradnické maniere, rýchlo naspäť k lopate !!!
... samozrejme, že v prípade potreby na Olejkárskej podobné potvrdenie dostaneš. Nie je to jednoduché, treba cez dopravný dispečing vypátrať, na základe tvojich presných údajov, konkretné údaje o meškaní na linke, ale aj každé jednotlivé vozidlo, ktorého sa meškanie týka.
Buhužiaľ, v DPB si neuvedomujú dôležitosť niektorých funkcií. Pred nedávnom prepustili niekoľko dispečerov, aj keď audit jasne ukázal, že dispečing DPB je silno poddimenzovaný. No a na miesto toho zriadili flek ombudsmana. To je baba, ktorá nemá o fungovaní MHD ani páru. Čo asi bude riešiť ? Samozrejme sťažnosti cestujúcich, vodiči DPB, tešte sa, každá sťažnost bude oprávnená. Vaši vedúci budú v riti, ombucmanka ja vyššia.
Kto o tomto rozhodol ? Zasa to odserú ti nevinní. A magistrát ostane čistý.
Reply on: levan #139193:
Prepojenie z dopravnej stránky je momentálne to, čo ZSSK, ŽSR a Slovaklines zaryte odmietajú...
Reply on: 810zssk #139188:
až budeš po spánku, môžeš napísať viac o tom prepojení z dopravnej stránky?
Reply on: JamaVOku #139187:
pochybujem, že BIDka je dopravným systémom,
Reply on: genu #139190:
To už sa tu pár krát rozoberalo.. zatie roky fungovania imhd...
ale teraz sa situácia otočila.. to si imhd nepamätá takú veľkolepú MHD - predvolebnú kampaň.. momentálne je mesto figúrka v rukách Záhradníka.. 133 interval 6min., 35,135, 36, 139 - toto s dopredu neobjednávalo a nie sú na to vozokm, ale pohoda
32, 133 - tam je nízkopodlažnosť na 150% garnatovaná vrátane záložných vozidiel.. iba na 33 sú občas 15 Tr keď sa už ináč nedá.. ale za to na 88 či 96 tam už nemusí byť nízkopodlažnosť garantovaná, to nie sú dlhé diely...
DPB nevydáva potvrdenie o meškaní z jednoduchého dôvodu. Denne sú vypravované stovky vozidiel na desiatky liniek s intervalom na linkách od 8 do 10 minút. Na železnici chodí jeden rýchlik za hodinu a medzi tým nejaký ten osobák. Hravo vydajú niekoľko meškaniek, ktoré majú aj tak predtlačené. Už chápeš ? Nie že by DPB nechcel, technicky je to nemožné.
Za roky fungovania strániek imhd a diskusného fóra nechápem ,prečo niekto nevysvetli, ako vlastne DPB funguje.
Mesto Bratislave je hlavným akcionárom v DPB. Teda rozhoduje o všetkom, ale zodpovednosť vôči cestujúcim nechalo na podniku !!! Zahradník, a aj zvyšok managementu DPB sú dosadení politickými nominantmi strán víťazov volieb. A sú tak aj figúrkami na šachovnici mesta. Jednoducho úpovedané, nič, okrem niektorých odborných, technických a personálnych problémov nijako novplyvnia. Avšak sú hromozvodom pre cestujúcu verejnosť, aby bolo na koho kydať a magistráti ostali čistučkí. Preto je dne DPB tam, kde je. Kedysi boli B.E.U.S.-áci hrdí na príslušnost k firme a ta si aj ľudí vyberala. 40 rokov vlády jednej strany urobilo nielen z B.E.U.S.-u jeden veľký grcanec a túto tradíciu DPB nesie do teraz.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.