Och ,zase dali dalsi sprosty ciselny rad ( ako u Citelisov od 2331 ? ) , kludne mohli dat Sorkam rad 43xx a nasledne ich potom davat 13xx,23xx ( vsak 1306 voz toho vela nepojazdi )
Ale čo tak sa mi to potvrdilo,že kĺbové SORky budú v Petržalke. ? Dúfam,že keď budú postupne prichádzať ďalšie tak zostanú nejaké aj na Trnávke alebo v Jurajovom dvore aj keď súhlasím,že Petržalka nutne potrebuje nové BUS-y ?
6401 je unikátna hlavne v tom, že je to prvý nízkopodlažný trolejbus na Slovensku a zároveň prvý trolejbus poháňaný asynchrónnymi motormi na Slovensku.
Na to aby som to vyhodnotil, že nemajú peniaze na niečo čo si objednali musím byť v Prahe? No priznávam,že som to neposúdil ideálne lebo Praha narozdiel od "záhradkárstva" investuje do metra, električiek aj autobusov, aj keď to s tou Škodou 15T For City nevychádza podľa predstáv.
Bolo to 2005, vtedy sa rekonštruovalo všetko - aj Cesta mládeže, aj Cesta na Kamzík, aj lanovka. Škoda len, že rekonštrukcia cesty mládeže sa skončila pri rotunde a ďalej nikto neopravil ani len chodníky, ktoré sú miestami v dosť žalostnom stave.
Prasknutú strechu mala tuším 6706 ale to už dali asi doporiadku, neviem čo može byť s tym trolejbusom však vždy slúžila 6701 iba ako náhrada za pokazený trolejbus alebo dosť často bývala na 33/6 tá má oveľa menej najazdených km ako ostatné 25TR.
praveze ak je uplne otvorene to 1 posuvne okno ,tak citit "klimu" aj ked sedis na 2.naprave na strane dveri. Este by sa zislo dat posuvak za harmoniku a bude to stacit. Ak sa nemylim , okna s minivyklopnymi vetracikmi sa uz nerobia -preto ak chceme posuvne vetraky, treba zacat rozbijat okna ?
Aj mňa by zaujímalo čo je stále zo 6701, stále je odstavená, žeby to bolo vozidlo na náhradné diely, kedže diely na 25TR-ky sú drahé,... DPB začal rozmýšlať ako ušetriť peniaze... ?
To jedno okno je aj málo. Podľa mňa by mali byť na každej strane voza aspoň 2 teda dokopy na trolejbus 4... Skôr by ma ale zaujímalo či sa vôbec plánuje ešte sprevádzkovať 6701, alebo z nej už bude múzejný exponát. ? Pri Citelisoch sa to dá vyriešiť aj tou mnou stále omieľanou klimatizáciou do vetrákov. ? A DPB ju už aj bude čoskoro môcť otestovať v Citare a možno po výsledku testoch a jej účinnosti ju rozšíri aj na ostatné nové vozidlá nakoľko ide o lacnejšie riešenie ako normálna klimatizácia.
už si to raz vravel, mozno to vyriesia aj tak,že kupia aspon jedno posuvne okno do kazdeho voza a zamenia to s 1.oknom za soferovou kabinkou,tak ako urobili vo vsetkych 25 Tr. Opakujem sa,ale som rad ze 240 vozovy tender bol zruseny,lebo ak by doslo 240 vozov Citelis 18 s minivetracikmi, tak sme v ... - takto mame klimatizovane vozy Medaky - sice drahe jak tbusy ,ale aspon na urovni a s klimou.
Tie Citelisy majú len klímu pre šoféra a cestujúci nič? Tak to sa bude potom v lete vo vozoch 2344-2363 cestovať poriadne na hovno. Už pri necelých 20 stupňoch, ktoré boli nedávno tak 2dni tam bolo otrasne, vzadu motor hrial jak o život... proste cestovanie "na úrovni". Ešte, že tých 15ks má väčšie vetráky.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.