Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Od 16.4.2018 dochádza k uzatvoreniu cesty Ladzany - Sebechleby v dôsledku opravy mostnej konštrukcie v Ladzanoch. Z tohto dôvodu sa menia všetky cestovné poriadky v úseku Krupina - Dudince. Obec Sebechleby bude obsluhovaná zachádzkami spojov v smere od Hontianskych Nemiec. Obce Šipice, Báčovce, Drážovce a Ladzany budú počas pracovných dní obsluhované novou výlukovou linkou 605444. Vo večerných hodinách a počas víkendov sem budú zachádzať v smere od Hontianskych Tesárov spoje premávajúce medzi Krupinou a Dudincami, v dôsledku čoho sa navýši jazdná doba asi o 15 minút. Diaľková linka 611503 Zvolen - Krupina - Bratislava je presmerovaná cez Dudince a Hontianske Moravce.
Oficiálna facebook stránka dopravcu SAD Zvolen, a.s. :
https://www.facebook.com/sad.zvolen/
Medinárodná linka 613702 Hradec Králové - Žiar nad Hronom premáva od 8.1.2018 podľa nového CP.
http://web.sadzv.sk/old/pages/mal_zv_18/pdf/613702_080118.pdf
I ja pridam MHD Ziar n/H z pondelkoveho chladneho rana (18.12.2017):
ZV-850BZ, ZH-067AO, ZV-429CD; Sasovske poradie som netrafil.
MHD Žiar nad Hronom
sobota 16.12.2017: ZH-012AD (B932)
nedeľa 17.12.2017: ZH-067AO (B732)
Piatok 15.12.2017, MHD Žiar nad Hronom:
v premávke ZH-067AO, ZV-429CD, ZH-012AD a na spoji o 14:00 na linke 2 išiel Cross LE ZV-850BZ (zdroj: brefos).
Úprava prevádzky MHD Zvolen v dňoch 24.12.2017, 25.12.2017 a 1.1.2018
http://web.sadzv.sk/old/pages/mhd_zv_18/pdf/Oznam_mhdzv_vianoce_2017.pdf
V budúcom roku chce mesto do autobusov zaviesť zariadenie na monitorovanie ich pohybu
http://www.ziar.sk/v-buducom-roku-chce-mesto-do-autobusov-zaviest-zariadenie-na-monitorovanie-ich-pohybu/

"Víťaz verejného obstarávania, spoločnosť SAD Zvolen, sa tiež zaviazal, že najneskôr od 1. januára 2020 bude poskytovať pravidelnú autobusovú dopravu v katastrálnom území Žiar nad Hronom, Šášovské Podhradie a Horné Opatovce prostredníctvom minimálne dvoch ekologických autobusov. To znamená také, ktoré na svoj pohon využívajú CNG, LPG, elektrinu alebo vodík. "

"Nová dopravná licencia sa predĺžila a uzatvorila na roky 2018 – 2025."
Netradicne sem doplnam vypravu MHD z 5.12.2017 odpozorovanu z ulic ZV, podla prevazujucich liniek. Domaci iste poznaju, pre navsetvnikov sa moze niekedy zist:

1: 868BA
2: 947CC, 865BA
3: 070BB
4: 898BA
5: 186BH, 187BH
6: 952CI, 887BA
7: 710CX, 720CX
8: 702CX, 410CN
9: 960CI, 565CN, 596CX
10: 247AM
11: 550BC
12: 557CN
13: 948CI
14: 395CI
15: 072BB, 747BC

Z 12NP vozidiel som stretol vonku 11, co je velmi slusne + vidiet 12xB732 na jednom mieste je uz vzacnost.
K tým poriadkom z prímesta ešte. Chybná nezrovnalosť neošetrením negatívnej značky na PAL 610402/14:40 a 611410/16:25 závodu Zvolen. Spoje premávajúce v školský piatok (5)(25) premávajú aj v špecifické dni r. 2018 (1.2.Št, 28.3.St a 30.10.Ut) tiež do V.Krtíša, kedy posledný deň vyuč. nie je kalendárny piatok. Spojom v (1)(2)(3)(4) St.Huta a Senohrad doplniť k (14), či (35), že nepremávajú aj 1.2., 28.3., 30.10.2018, kedy funkciu preberá "piatkový" spoj do VK, spoje nejdú 2x, ako sú vyobrazované na vyhľadávačoch, nemôže byť dvojitá oprávnenosť nákladov a dotácií od VÚC BBSK.
Dobry den.Chcel by som sa spytat keby som chcel dochadzat kazdy den so Zavadky nad Hronom do BB existuje nejaka predplatna preukazka na cestovanie ako je v BB za 20 eur na mesiac.Alebo s Brezna do BB dakujem
Prímestský autobus SAD Zvolen sa dnes v dôsledku snehovej kalamity v úseku Hontianske Nemce - Kráľovce-Krnišov dostal do kontaktu s prevísajúcim elektrickým vedením, v dôsledku čoho došlo ku elektrickému skratu a následnému poškodeniu autobusu (poškodenie elektroniky a spálenie pneumatík). Cestujúcim sa našťastie nič nestalo. EČV zatiaľ nevieme.
zdroj: https://myzvolen.sme.sk/c/20707651/na-linkovy-autobus-spadlo-elektricke-vedenie.html
Od 16.11.2017 končí uzávierka cesty I/65 v obci Kremnické Bane. V tejto súvislosti dochádza ku zmene cestovných poriadkov liniek 613409 a 613415.
info:http://www.sadzv.sk/zmeny-cestovnych-poriadkov/od-16112017-zmena-v-cest-poriadkoch-primestskych-liniek
Reakcia na: kvorka #907:
No a uvediem ešte argumenty SADiek prečo nerobiť zmeny:

1. Aký to má dôvod? Veď ľuďom to takto vyhovuje?
- A preto počet cestujúcich klesá lebo sú spokojní ...

2. Na základe čoho to chcete robiť? Máte prieskum?
- Nuž SADky väčšine prípadov nezasielajú podrobné štatistiky, že koľko ktorý spoj prepravuje cestujúcich, lebo to ani v zmluve nie je zakotvené ako povinnosť. Už len keby som sa pri návrhoch držal aktuálneho počtu spojov a previazal to s taktovým CP a nadväznosťou na ostatné linky v uzle, tak mám atraktívnejší systém ako toto, čo oni ponúkajú a predstavujú ako prepracovaný systém. Je to iba prepracovaný systém aby mohli negovať všetky progresívne zmeny, pretože sa im nechce robiť nasledovné:
- prepísať komplet vzorové záznamy šoférom
- nahodiť nové dáta do pokladní
- nahodiť nové čísla a trasy do systému
- komplet databázu CP atď. zmeniť
- ostatne pre neochotu sa hrať s pokladňami a strojčekmi nechcú riešiť ani prestupné lístky, príp. zmenu tarify

3. To nabúra turnusy, to sa nedá, lebo ak posuniem túto linku, musím aj túto lebo vozidlo (strelím od oka) z linky 611409 robí potom z Krupiny spoj na linke 605407 do Drienova a ten sa vracia hneď späť (inak také niečo, že čas na vyrovnanie a obrátku SADky ignorujú, potom sa divíme prečo spoj pravidelne meškáva 5-10 minút už na východzej zastávke) do Krupiny a potom ide na 605405 do Uňatína ... a pod. bonbóniky. Z toho plynie, že spoje na linkách nejazdia ani tak podľa nadväzností, ktoré by mali byť pravidelné ale podľa obehov vozidiel a turnusov šoférov, že točíme, šoféra 4h bez ohľadu na to, či je vôbec potreba aby ten spoj išiel ale točíme ho 4h a potom zrovna keď treba tak nemôže ísť, lebo čerpá 30 min prestávku zo zákona po 4h jazdy. Ibaže blbečkom nevysvetlíš, že keby sa jazdilo podľa taktu, tak tých 15 min. aj s rezervou dosiahnem na drvivej väčšine obratísk, dokonca aj 30 min a nemusím počúvať nárek, že :"Šofér musí pauzovať."

4. Je tam vysoká nezamestnanosť ... Je tam veľa cigáňov.
- Nuž ako som písal dole o tých 20, 40 a 40% ... a k druhému asi toľko, že cigáni si tiež platia. Tam kde sú problémy, treba SBS, ale nie je možné arugmentovať, že niekde nespravíme spoje, lebo tam žijú cigáni alebo že majú SADkári nemiestne komentáre na maďarov. To, že časť z nich má nemiestne komentáre a nepovažuje za otázku osobnej cti ovládať úradnú reč, ako keď slovák žije u nich je vizitka, pre ktorú ale nebudem klesať na ich úroveň. Pre dopravcu, ktorého je otázka osobnej cti niečo ponúkať cestujúcim aj na tých posledných lazoch sa nájde argument a spôsob ako to spraviť a prečo to spraviť. Opäť nechápu, že keď tých ľudí napr. z Ratkovského Bystrého až dovezú spoľahlivo do Revúcej alebo R. Soboty a dajú mu istú atraktívnu ponuku spojov, tak sa im ten človek odvezie aj naspäť, a ešte môže využiť aj iné linky.

5. Prečo meniť niečo čo funguje 20-30 rokov?
- Bod č.1. Navyše, kto pozná ako jazdia linky z RS na Uzovskú Panicu a Teplý Vrch, tak vie o čom hovorím, o akom mrdníku. 3 linky, na každej 6-10 spojov no v pracovný deň premáva na každej tak 4-5 spojov a je to rozložené na tri linky
609405 http://portal.cp.sk/Data/pdf/L609405_161211_52763.pdf
609406 http://portal.cp.sk/Data/pdf/L609406_161211_52764.pdf
609408 http://portal.cp.sk/Data/pdf/L609408_161211_52765.pdf
Už len ak má niekto stavovskú česť, tak sa nad týmto zamyslí aspoň večer a zoberie si to do rúk namiesto krížovky, či sudoku a porieši toto za 2-3 večery.

Všetká česť tým pár ľuďom na SADkách, ktorí sa hanbia za tento stav, no nemôžu nič spraviť pre zmenu pokým im je práca a plat milý.
Reakcia na: draxter #905:
Záblesk na zlepšenie závisí najmä od toho ako stojí zmluva "mesto - dopravca". Mesto sa môže aj pretrhnúť a predložiť SADke 100-stranový materiál spracovaný odborníkmi naprieč EÚ. Pokiaľ im zmluva vyslovene neprikáže pod hrozbou sankcie zapracovať zmeny do CP podľa toho, čo predloží objednávateľ, tak sa nič meniť nebude pretože na SAD Zvolen, je kapitalizmus iba keď sa majú nažrať dotácií na výkonoch. Keď majú niečo prepracovať, tak je socializmus. A navyše ego vedenia nedovolí aby mal niekto iný pravdu. Potom stačí už iba pár poslancom dať do vrecka (alkoholika a polodementného telocvikára a policajta Družbackého, ktorý cestovný poriadok videl naposledy na strednej škole, si kúpite kartónom pálenky) a je poistené, že vec neprejde.
Reakcia na: SJT.1 #906:
veď toto...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.