Reply on: pete. #1027:
No áno, konkrétne 24Tr síce je 100% NP, ale za akú cenu... Ja som to myslel skôr tak, že ak si DP začal kupovať Solarisy (DPMK), urobil len dobre, pretože všetky typy autobusov i prípadných trolejbusov sú/budú vždy 100% NP.No a také argumenty, že ľudia sú zvyknutí na 3 schody neuznávam. Ľudia si na 100% NP veľmi rýchlo zvyknú, uvidíš a ďalšia generácia bude len s úžasom spomínať, ako niečo vysokopodlažné mohlo existovať. Samozrejme mám na mysli nástup z bežného ostrovčeka, nie že ma tu bude niekto chytať na hruškách. ?
Papyr
Presov kupuje 25 Citybusov a 2 uz ma, takze znacka NP trolejbusu je jasna.
Banska Bystrica nekupuje nic a este dlho nebude, oni maju podstatne viac trolejbusov, ako trati, na ktorych by s nimi mohli jazdit. Ziadne zlepsenie na obzore.
Kosice su na tom podobne, ich "siet" je plne saturovana vozidlami.
Zilina ma NP busy Citybus, tak hadajte, aky bude mat NP trolejbus.
V Bratislave doziva naraz velke mnozstvo trolejbusov, preto mozeme ocakavat, ze v najblizsich rokoch BA kupi v sulade so svojimi tradiciami jednu velku megadodavku trolejbusov, aby zase potom 10 rokov nemusela kupit nic. A ja sa obavam, ze to bude 24Tr. Jednak snaha o NPT zo Skody (kupenie 1 ks 21Tr) a jednak snaha Skody predat svoje NPT (24 Tr na predvadzackach).
Takze kde na Slovensku ma sancu Solaris? Mne to vychadza, ze nikde.