Reply on: Sarko #1023:
Budu stat rovnako, takze cena myslim nie je to, co rozhoduje.100% nizkopodlaznost tiez tak nezavazi - tyka sa to len klbovych autobusov a len v oblasti 3. a 4. dvier u Citybusu - a povedzme si rovno, interieru Citybusu nejaky schod moze len pomoct, lebo to je neskutocna prekazkova draha.
Zavazit moze nanajvys fakt, ze 25Tr sa neda vyrobit s pohonom 2 naprav a Trollino 18 ano.
Ja ti nadsenie zo Solarisu neberiem, je to aspon vo vnutri lepsie vymyslene ako francuzska Agora, ale Solaris proste prehral - DPO ani DPMK sa nijako nesnazili priblizit Trollino svojim buducim potencialnym zakaznikom a takto skoncili - na Slovensku v podstate nemaju vobec Trollina odbyt.
galiyosha
Re #1004 COLOR: Ja sa zacinam namonatovat na laminatkinu myslienku parohateho Citara. Nesiel som SU18, ale klbove Citaro sam mi zatial subjektivne zdalo ako najlepsi smradobus, v ktorom som kedy sedel. (A v Londyne tomu ti sedlaci hovoria cattle-truck. ?)
Ale myslim, ze takmer kazdemu je jasne, ze ked Zilina teraz nakupila Citybusy, nove trolejbusy (ak budu), budu takmer urcite zo Skody Plzen...
Ako to vlastne bude so Solarismi na Slovensku, ked ich Kosice pustaju k vode? Kosicku diskusiu nesledujem, ospravedlnte moju neznalost situacie. (Ak mam byt hnusny, tak potom, ako som cital o kosickom rieseni zarucnej opravy presovskeho Solarisu, som len rad, ze DPMK ako distributor Solarisov konci... ?)