Reply on: pete. #1027:
No áno, konkrétne 24Tr síce je 100% NP, ale za akú cenu... Ja som to myslel skôr tak, že ak si DP začal kupovať Solarisy (DPMK), urobil len dobre, pretože všetky typy autobusov i prípadných trolejbusov sú/budú vždy 100% NP.No a také argumenty, že ľudia sú zvyknutí na 3 schody neuznávam. Ľudia si na 100% NP veľmi rýchlo zvyknú, uvidíš a ďalšia generácia bude len s úžasom spomínať, ako niečo vysokopodlažné mohlo existovať. Samozrejme mám na mysli nástup z bežného ostrovčeka, nie že ma tu bude niekto chytať na hruškách. ?
galiyosha
Co sa tyka tradicie, nemam pocit, ze by ju kombinacia Cegelec (vyzbroj)/CKD Pragoimex (trakcne motory) v pripade Trollina mala vyrazne mensiu. Rovnako mam svoje (mozno neopodstatnene) pochybnosti o vhodnosti karoserie Agora/Citybus.
Nechcem vsak vyzerat ako slepy obhajca Solarisu -- dizajnovo mi tie vozidla nie celkom sedia, aj interier by este stale chcel co-to doladit -- hoc aj v sucasnosti je neporovnatelne lepsi, nez v Citybuse.
Jednoducho mam pocit, ze ako 24/25 Tr, tak ST12/15/18 su pomerne nove vyrobky, hodnotit ich na zaklade nejakej tradicie je prinajmensom scestne a startovacie pozicie maju takmer rovnake.
Samozrejme, ak sa raz uz do Ziliny zacali kupovat Citybusy, bolo by prinajmensom cudne, ak by sa pre buducu obnovu trolejbusoveho parku vybralo Trollino...