Hehe clovek si odskoci z domovskej sekcie na dva kliky a uz su tu uplne opacne nazory na niektore veci, v tomto pripade na "dobre osvedčenú konštrukciu Citybusu" U nas v Bratislave sa bojime prave tej "zvratenej" konstrukcie Ale ja som Solarisofil, takze bola polozena taka trosku podryvacna tema.. Ale po nestrannom posudeni som predsa len dospel k nazoru ze Solaris je veelmi fajn vozitko.. ?
Ťažko sa rozhoduje,ale mne by sa asi páčili buď Solarisy alebo Tr24/25,no myslím si,že Solarisy sú už celkom zabehnuté a ako sa tak hovorí už "vyhchytali muchy".Majú dosť veľa miest na nízkej podlahe a tiež si myslím,že u DP,ktoré ich zakúpili vyvolali celkom úspech.24-ky a 25-ky zase využívajú už dobre osvedčenú konštrukciu Citybusu,takže myslím si,že je si ťažko vybrať.
Neviem,možno je to trocha predčasná úvaha,ale keby sa mal objaviť NP trolejbus aj na linke č.3,neviem,ale myslím si,že by kapacitne absolútne vyhovoval 15M trolejbus (napr.Solaris Trollino 15) a ušetrilili by sa dajaké peniaze,a nemusel by sa kupovať pre túto linku 18M (Ak Ovšem tu bude chodiť).
Predbežne bola vykalkulovaná cena za trolejbus Škoda 24Tr na 9 miliónov českých korún (niečo viac oko 11 mil. Sk). Cena by nemala presiahnuť výšku súčasných trolejbusov, bude sa však odvíjať od požiadavok zákazníkov, ktorí môžu mať požiadavky nadštandartného vybavenia, ktoré nie sú v základnej verzii, napríklad poloautomatické zberače, klimatizácia v kabíne vodiča i v priestore pre cestujúcich a podobne.
Oficiálne to nazvime "technická prestávka" ?
(Neoficiálne ide asi o to, že mi došli pripravené updaty a celý týždeň som bol taký zaneprázdnený, že to jednoducho nebolo v mojich silách pripraviť. Ale malo by zostať len pri týchto dvoch nerealizovaných updatoch a od budúceho týždňa by sa malo pokračovať obvyklým tempom).