Reply on: pete. #1027:
No áno, konkrétne 24Tr síce je 100% NP, ale za akú cenu... Ja som to myslel skôr tak, že ak si DP začal kupovať Solarisy (DPMK), urobil len dobre, pretože všetky typy autobusov i prípadných trolejbusov sú/budú vždy 100% NP.No a také argumenty, že ľudia sú zvyknutí na 3 schody neuznávam. Ľudia si na 100% NP veľmi rýchlo zvyknú, uvidíš a ďalšia generácia bude len s úžasom spomínať, ako niečo vysokopodlažné mohlo existovať. Samozrejme mám na mysli nástup z bežného ostrovčeka, nie že ma tu bude niekto chytať na hruškách. ?
Papyr
100% nizkopodlaznost tiez tak nezavazi - tyka sa to len klbovych autobusov a len v oblasti 3. a 4. dvier u Citybusu - a povedzme si rovno, interieru Citybusu nejaky schod moze len pomoct, lebo to je neskutocna prekazkova draha.
Zavazit moze nanajvys fakt, ze 25Tr sa neda vyrobit s pohonom 2 naprav a Trollino 18 ano.
Ja ti nadsenie zo Solarisu neberiem, je to aspon vo vnutri lepsie vymyslene ako francuzska Agora, ale Solaris proste prehral - DPO ani DPMK sa nijako nesnazili priblizit Trollino svojim buducim potencialnym zakaznikom a takto skoncili - na Slovensku v podstate nemaju vobec Trollina odbyt.