Dúfajme, že to pomôže.... Podľa mňa by danej situácii mohol pomôcť aj DPMŽ a síce tým, že by skúsilo úsek liniek 21 a 26 od Hurbanovej zlúčiť do jednej. Mám na mysli to, že by vznikla nejaka linka X, ktorá by bola okružnou - obsluhovala by Kamennú a aj Bánovú.... Ráno idú ľudia do práce na Kamennú a tak isto z Bánovej do mesta... čiže jeden smer prúdenia... popoludní je to zasa naopak.... Čiže by bola linka Xa a Xb - niečo obdobné linke 1 alebo starej 7 a 17. Výsledkom by bol menší počet autobusov vedených týmto úsekom s tým, že obslužnosť by bola zachovaná.... Myslím si, že za úvahu by to možno stálo....
Bol som tam. "Chyba" vo vypocte vznikla tym, ze vacsina vozov ma variantu H aj HD a z kazdeho tam bol len jeden. Rozdiel medzi H a HD je nejakych 20 ci 25 cm, inak su identicke.
V dnešnom Žilinskom večerníku sa píše vyjadrenie Slovenskej správy ciest, že "križovatku Škultétyho - Závodská začnú upravovať na kruhovú ešte tento rok alebo začiatkom budúceho roka". Táto križovatke je veľmi preťažená a je všeobecne známy problém s výjazdom trolejbusov z Priemyselnej ulice na Závodskú cestu.
O prezentácii turistických autobusov z Karosy v areáli DPMŽ na Košickej a Vrátnej, ktorú tu nedávno spomínal Juraj, sa tiež píše v Žilinskom večerníku: "Päť nových autobusov Karosa predstavili minulý utorok zástupcom dopravy a zákazníkom v Žiline. Arway, Evadys H, Evadys HD, dve verzie Domino, Midys, Proxys a rôzne typy Daily ..."
Presne! A to bola, prosím pekne, firma v 100% vlastníctve štátu! Ak by mala konkrétneho súkromného vlastníka, akiste by si Mikiho brat nedovolil pred očami majiteľov takto okato pchať peniaze firmy do vrecka. Takže to je argument PRE privatizáciu, nie proti ? ? ? .
Nie je v rozpore s právom. Príslušná smernica umožňuje výberové konanie nekonať, nezakazuje ho konať. Každá lienka je chrobák, nie každý chrobák je lienka.
Vianoce sa blížia. Zaujímalo by ma, ako bude premávať MHD 24. 12. Predpokladám, že rovnako ako už niekoľko rokov - alebo žeby sa niečo tento rok zmenilo? Po minulé roky som si u L50 všimol, že často nestíhala za stanovených 28 minút prejsť celú trasu...
V najblizsej dobe sa este dockas zvlastnosti. Zacina druha zmena, skor by sa hodilo "este jedna zmena", lebo nebude nadvazovat tam, kde prva konci. Bude zacinat pred 11.h a koncit pred 20.h, takze sa budu prekryvat. Bude to este zaujimave. V kazdom pripade sa zas zmeni po kratkom case grafikon minimalne L25.
Jozef
O prezentácii turistických autobusov z Karosy v areáli DPMŽ na Košickej a Vrátnej, ktorú tu nedávno spomínal Juraj, sa tiež píše v Žilinskom večerníku: "Päť nových autobusov Karosa predstavili minulý utorok zástupcom dopravy a zákazníkom v Žiline. Arway, Evadys H, Evadys HD, dve verzie Domino, Midys, Proxys a rôzne typy Daily ..."
Viac na stránke: http://www.zilinskyvecernik.sk/archiv/2006/zv_50/zvstr5.pdf