Áno, je to dobrý nápad. Dúfam, že budú aj vozidlá označené a označovače CL vypnuté, aby to nedopadlo ako posledný "deň bez áut" v BA, kde takmer nikto nevedel, že na jednej trase električiek netreba platiť a aj označovače veselo fungovali ?
Ak si myslel na mňa, tak to prenechám na teba. Máš to bližšie. Ja tam síce pôjdem tiež, aby boli nejaké fotografie.
V roku 2004 premával na tejto linke NAY-bus #34 na trase NAY elektrodom - Vysokoškolákov - Štúrovo nám. - Rondel a späť. V hornej časti namiesto čísla mal tabuľku "Preprava zdarma" a v dolnej časti väčšiu tabuľu s názvom "NAY elektrodom". V minulých rokoch bol pomerne nízky záujem o túto linku zo strany cestujúcich. Možno by sa zišla väčšia propagácia zo strany spoločnosti NAY elektrodom, a to napríklad včasnou reklamou na autobuse formou busboardu. Autobus by potom zavŕšil reklamnú kampaň na uvedenej linke.
Žiaľ presnejšie info nemám, lebo som to len na rýchlo prečítal na ozname na zastávke. Ani CP som si tam nevšimol. Ale zajtra ráno to vybehnem pozrieť a napíšem sem, ak ma niekto nepredbehne.
Napr.tak, že L26 by zostala na svojej trase a od Hurbanovej by bola zmenená tak, ako som písal dole. V so a ne by končila buď na Hurbanovej alebo stanici . L21 by tak mohla od Hurbanovej pokračovať na Veľkú Okružnú a ďalej buď na Rondel, kde by sa otočila a išla späť- alebo z VO ku Polícii alebo Polícia a VO a späť do Chlmca. A možno by stálo za úvahu ju nasmerovať na Nový cintorín namiesto L31 a tú presunúť do Vrania. Nastala by tak fúzia L31 a 30. Na tú linku , čo by osluhovala Kamennú a Bánovú by mohli byť nadasené nízkopodlažné busy krátke i dlhé. Krátke by boli turnusy a dlhé týždňovkári na vykrývanie silných spojov. Myslím si, že by to bolo schodné riešenie.
Nad takýmto riešením sa zaoberám už nejakú dobu v súvislosti s možnosťou posilnenia dopravy bez navýšenia/ušetrenia vzkm. Ale ako potom rozlíšiť zvyšok trasy týcho liniek?
Dúfajme, že to pomôže.... Podľa mňa by danej situácii mohol pomôcť aj DPMŽ a síce tým, že by skúsilo úsek liniek 21 a 26 od Hurbanovej zlúčiť do jednej. Mám na mysli to, že by vznikla nejaka linka X, ktorá by bola okružnou - obsluhovala by Kamennú a aj Bánovú.... Ráno idú ľudia do práce na Kamennú a tak isto z Bánovej do mesta... čiže jeden smer prúdenia... popoludní je to zasa naopak.... Čiže by bola linka Xa a Xb - niečo obdobné linke 1 alebo starej 7 a 17. Výsledkom by bol menší počet autobusov vedených týmto úsekom s tým, že obslužnosť by bola zachovaná.... Myslím si, že za úvahu by to možno stálo....
Bol som tam. "Chyba" vo vypocte vznikla tym, ze vacsina vozov ma variantu H aj HD a z kazdeho tam bol len jeden. Rozdiel medzi H a HD je nejakych 20 ci 25 cm, inak su identicke.
V dnešnom Žilinskom večerníku sa píše vyjadrenie Slovenskej správy ciest, že "križovatku Škultétyho - Závodská začnú upravovať na kruhovú ešte tento rok alebo začiatkom budúceho roka". Táto križovatke je veľmi preťažená a je všeobecne známy problém s výjazdom trolejbusov z Priemyselnej ulice na Závodskú cestu.
O prezentácii turistických autobusov z Karosy v areáli DPMŽ na Košickej a Vrátnej, ktorú tu nedávno spomínal Juraj, sa tiež píše v Žilinskom večerníku: "Päť nových autobusov Karosa predstavili minulý utorok zástupcom dopravy a zákazníkom v Žiline. Arway, Evadys H, Evadys HD, dve verzie Domino, Midys, Proxys a rôzne typy Daily ..."
Presne! A to bola, prosím pekne, firma v 100% vlastníctve štátu! Ak by mala konkrétneho súkromného vlastníka, akiste by si Mikiho brat nedovolil pred očami majiteľov takto okato pchať peniaze firmy do vrecka. Takže to je argument PRE privatizáciu, nie proti ? ? ? .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Pišta