Reply on: Juraj #4507:
4. DPMZ ma v autobusoch vahove cidla, ktore vedia tiez zistit, aj ked nie so 100% presnostou, kolko a kde sa nastupuje, ale kvoli pracnej udrzbe a spine na cidlach zazratej bude radsej buzerovat ludi vyberanim karty pri kazdom nastupe do vozidla. A preto vam cestuje stale menej ludi a preto obmedzujete dopravu.
Len tak naokraj. V Presove buzeracia nieje, trzby rastu a doprava sa ide posilnovat. Ale samozrejme, je to socialisticke...
Papyr
Urcite je spravodlivejsie (ak uz berieme spravodlivost cestovneho ako zaklad), ak poviem, ze z Mostnej na Hlinsku je to jedna minuta, zatialco z Mostnej na Policiu tri minuty, nez ak poviem, ze Mostna-Hlinska i Mostna-Policia su jedna zastavka, tym padom rovnako dlhy usek, tym padom ta ista tarifa.
A tie obavane diskusie, co je spravny cas - tomu sa da zabranit jednoducho. Proste zverejnim na CP cas do vsetkych zastavok na trase, a smerodatny bude tento udaj, zverejneny na zastavkovom CP. Tak ako je to v Presove.
Znamenalo by to menej starosti pre cestujuceho a jednoduchsie cestovanie. Preco si myslite, ze by "zlavnena prestupna tarifa" (coz je banskobystricky nepodareny hybrid medzi neprestupnou a casovou) bola vyhodnejsia a menej komplikovana pre cestujuceho, ako klasicka prestupna casova tarifa, znama napriklad z Bratislavy, Prahy alebo Presova?