Reply on: Juraj #4509:
Porovnavajte sa napriklad s Presovom, ktory ma viac obyvatelov a menej dotacii (50 milionov rocne od mesta) a pritom to tam funguje. Myslim, ze podmienkami, obyvatelstvom atd. sa bude Presov blizit Ziline viac ako Praha alebo Hannover. Preco ste si vybral prave prehnane dotovanu Prahu?A este by ma zaujimal vas nazor na moj prispevok #4506. Teda, ci povazujete lepsie obmedzenie piatimi zastavkami, alebo radsej desiatimi minutami, pricom kazda medzizastavkova vzdialenost obdrzi oficialnu minutaz, z ktorej sa to bude vypocitavat.
Juraj
Hoci kolaudacne rozhodnutie na novu cestu nadobudlo pravoplatnost 7. juna a obez mala dzentlmensky ihned oznamit DPMZ, ze dohoda bola konecne naplnena, pekne listom podakovat za dlhorocne gratis sluzby a zacat si zabezpecovat dopravu podla zakona, nastal stav mrtveho chrobaka. Tak teda musel konat DPMZ, prestat z penazi danovych poplatnikov mesta Ziliny sponzorovat uplne samostatnu obec, s ktorou nic nema, a konat tak, aka je skutocnost - a to, ze posledna zastavka, ku ktorej ma prepravne povinnosti, ke pri Kafilerii na dovoz a odvoz zamestnancov.
A malickom pohari odrazu nastala velka burka...