Reply on: Juraj #4507:
4. DPMZ ma v autobusoch vahove cidla, ktore vedia tiez zistit, aj ked nie so 100% presnostou, kolko a kde sa nastupuje, ale kvoli pracnej udrzbe a spine na cidlach zazratej bude radsej buzerovat ludi vyberanim karty pri kazdom nastupe do vozidla. A preto vam cestuje stale menej ludi a preto obmedzujete dopravu.
Len tak naokraj. V Presove buzeracia nieje, trzby rastu a doprava sa ide posilnovat. Ale samozrejme, je to socialisticke...
Juraj
A doteraz boli len 2 moznosti: Bud tarifa zastavkova ALEBO casova. DPMZ dovybavuje vozisla novymi palubnymi pocitacmi, ktore umoznuju obe veci SUBEZNE. Teda bude moct ostat aj zastavkova tarifa a zaroven sa bude moct sledovat cas urceny na dobu prestupu. Pri cisto casovej tarife by sa listok ani karta uz nemohli oznacovat a nebol by prehlad o tokoch cestujucich, pri SRG 3000 sa aj pri druhej jazde na prestupe karta oznaci a ak bude cas v norme, odrata sa mensia ciastka /alebo aj nic/, ak sa doba prekroci, automaticky odrata novu celu jazdu.